קליקבילי
פודקאסט על שיווק דיגיטלי, יזמות ופרסום באינטרנט
הפודקאסט שלי
קליקבלי הוא פודקאסט על שיווק דיגיטלי. במשך תקופה ארוכה רציתי לנהל תכנית בה אני מדבר עם האנשים הכי מעניינים בתחום השיווק הדיגיטלי בישראל. קליקבלי מאפשר לי לנהל ו"לחקור" גישות של אנשי מפתח בתחום, ללמוד מהם וכמובן לשתף אתך את התובנות. אנחנו חיים בעידן בו יש לנו שליטה של 100 אחוז על התכנים שאנחנו רואים, שומעים וקוראים. אם גם לך נמאס לשמוע את אותם שירים ברדיו ובא לך תכנית שגם תעביר את הזמן אבל גם תעניק לך ערך, זאת לגמרי התכנית עבורך. האזנה מעולה!
ניתן להאזין בפלטפורמות הבאות:
איזה פרק בא לך לשמוע?
פרק 52 – על אינסטגרם Reels, טיק טוק ואסטרטגיית תוכן לאינסטגרם
דנה גלבוע, היא יוצרת תוכן, בלוגרית ואשת סושיאל מדיה שמלווה עסקים להצליח עם השיווק שלהם בדיגיטל ובעיקר באינסטגרם. דנה לקחת את עולם הרילז ופשוט הפכה
פרק 51 – על יזמות דיגיטלית, התפתחות ובניית מותג איקומרס
להיות יזם כרוך באינספור אתגרים מנטאליים ומקצועיים. בפרק הזה, אני שמח לארח את דוד פופוביץ׳, יזם דיגיטלי ומנטור מוצלח, שמספר לנו לא רק על האתגרים
פרק 50 – מה זה סושיאל סלינג ועל חשיבות המותג האישי ברשת
אם יש משהו שעולם הדיגיטל עושה נפלא זה כל הזמן לייצר אפיקים חדשים. אחד כזה שנמצא רגע לפני התפוצצות, הוא עולם הסושיאל סלינג. בקצרה- הדרך
פרק 49 – איך בונים ומנהלים סוכנות דיגיטל
לבנות סוכנות דיגיטל זה לא פשוט. בטח לא כשמדובר באופרציה מוחלטת עם עשרות עובדים וים של לקוחות. שירות, שימור, תוצאות וגיוס לקוחות מצד אחד, ניהול
פרק 48 – מנהלי מדיה חברתית – מה זה באמת אומר להיות מנהל סושיאל מדיה
ניהול מדיה חברתית מה זה בתאכלס אומר? בפרק הזה אני צולל פנימה לאחד התפקידים המעניינים שיש בתחום הדיגיטל, תפקיד מנהלת או מנהל הסושיאל מדיה. הסיבה
פרק 47 – תוכן אורגני – מי צריך אותו, איך הוא קשור לקמפיינים, למה הוא טוב, והאם כדאי להשקיע בו זמן בכלל
שנדבר קצת על תוכן אורגני? יש לו בכלל חשיבות בעידן בו החשיפה האורגנית מאוד נמוכה? האם יש טעם בכלל להשקיע בו או שכדאי ללכת רק