פרק 17 – מארח את אסף שמואלי, המשבריסט- על משברים ברשת, שיימינג ובריונות

היום, מספיק פוסט אחד של לקוח זועם, פרסום אחד שלא מתקבל בהבנה או באייטם קצר בתקשורת שימשיך להתגלגל ולהתגלגל ברשת, כדי ליצור משבר ענק עבור עסקים מסויימים.

המרחק בין משבר כזה לבין עוד יום סבבה במשרד הוא קליק אחד.

מנהלי שיווק, דוברים, אנשי יח״צ, אנשי דיגיטל ובעלי עסקים יודעים שבעידן הנוכחי, כל טעות יכולה לקבל כנפיים ולהדהד בכל רחבי הארץ. ראינו את זה קורה עם מותגים גדולים וגם עם עסקים קטנים שיצאו בקמפיין מסויים מקומי ברוב המקרים, שלא התקבל באהדה וחצה את גבולות העיר. זה קרה קורה ויקרה.

השאלה היא איך מתמודדים עם המשבר ולא מחריפים אותו בגלל התנהלות לקויה.

בפרק הזה אני מארח את אסף שמואלי, ״המשבריסט״. מעבר לזה שאסף מנהל את הבלוג הפופולארי ״המשבריסט״, הוא גם מייעץ לחברות איך להתנהל ברגע שמקרה כזה פוקד אותם.

אנחנו מדברים על ההבדלים בין משבר לשיימינג, על נורמות חברתיות, על האפשרות להפוך משבר להזדמנות ובוחנים כיצד התנהלו מותגים במשברים שעברו עליהם ברשת.

תהנו ושתפו!

קישורים להאזנה:

יוטיוב- https://youtu.be/Ut-h1wQYHOE
אייטונז- https://apple.co/2tlYjlH
ספוטיפיי- https://spoti.fi/2RYsZ6n