פרק 53 – על סטוריטלינג, אינסטגרם וסושיאל

ליליה ליה אברמוב היא מומחית לסטוריטלינג. במסגרת עבודתה עם לקוחות, היא יודעת למצוא את הנקודות המעניינות והרלוונטיות של כל עסק, ולזז ממנו את הסיפור, על בסיס גיבוש המסרים שלהם והפיכת הסטוריטלינג שלהם לתוכן בערך שגולשים רוצים לצרוך וליצור איתו מעורבות. בסופו של דבר הסטוריטלינג שאנחנו עושים בשיווק נועד להפך לקוחות פוטנציאליים לרוכשים. הסיפורים שאנחנו מספרים והדרך בה אנחנו משתמשים, היא זאת שעוזרת לנו להפוך גולשים ללקוחות משלמים.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

דילוג לתוכן