פרק 45 – מי אני בכלל? הגיע הזמן לשינוי בפודקאסט. פרק שאשכרה אסור לך לפספס.

אחרי 4 שנים שאני עושה את הפודקאסט הזה, הגיע הזמן שתכירו אותי קצת יותר. אבל לא מספיק שתכירו אותי ״יואל״ קצת יותר, הגיע הזמן לעשות שינוי בפודקאסט. במשך 44 פרקים היה לי את העונג והכבוד לארח אנשים מהתעשייה של שיווק דיגיטלי שאני מחזיק מהם. כיף.

אבל בזמן האחרון זה הפסיק להיות כיף. אני מפרט בדיוק למה בפרק.

אחרי הרבה מחשבה, ההחלטה התקבלה, עושים שינוי בפודקאסט. לא רק אורחים ומרואיינים אלא גם הרבה יותר אני. מבטיח לכם שזה הולך להיות שווה את הזמן שלכם.

אז בפרק הזה, בפרק 45 בקליקבילי, פעם ראשונה שאני בקדמת הבמה, ויש לכם הזדמנות לשמוע וללמוד טיפה יותר מי אני, למה כדאי לכם להקשיב לי, ומה יצא לכם מזה. תהנו 🙂

שתיהיה האזנה מעולה

שתיהיה לכם האזנה מושלמת.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

הנה פופאפ מעצבן ומפריע שאף אחד לא סובל

אבל בכל זאת כדאי לעצור שניה ולהרשם לרשימת תפוצה שלנו כי:

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן