פרק 42 עם מורד שטרן על כוחם של קהילות, נטוורקינג ומיתוג אישי בדיגיטל

מורד שטרן הוא מחבר הספר שובר שיוויון: על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי. בפרק הזה אנחנו מדברים על הנושאים הללו ועל החשיבות שלהם בעידן הדיגיטלי. מורד משתף מהחוויות האישיות, מחלק טיפים עם המון ערך ויחד אנחנו מדברים לעומק על איך קשרים אישיים שמתחילים בדיגיטל יכולים להיות מתורגמים לעזרה במישור האישי והצלחה במישור העסקי.

לרכישת הספר של מורד תקליקו פה

להצטרפות לקבוצת הטלגרם שלו לחצו פה

שתיהיה האזנה מעולה!

שתיהיה לכם האזנה מושלמת.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

שלחו לי דוח

מלאו את הפרטים הבאים והניתוח שלנו בדרך אליכם

דילוג לתוכן