קליקבילי פרק 21 עם שני חדד. על פיצוח בריף, קמפיין ויראלי שיווק ויזמות

איזה פרק הכנו לכם 🙂

על מה מדברים? על פיצוח בריף. איך מתחילים, איך מקבלים השראה ומסתכלים מנקודת מבט של גולש.

על קמפיינים ויראליים שחוצים את גבולות האוף ליין ומצליחים באמת לשנות ולהציל חיים.

על יזמות, חששות ופחדים, על מסע לקוח מהרגע בו הוא לא מכיר אתכם ועד לרגע בו הוא הופך להיות שגריר ועל עוד המון דברים מעניינים.

על כל הנושאים האלו ועוד, שני חדד שהיא יזמית, מרצה על חווית משתמש, אשת קריאטייב ושיווק ואשפית דיגיטל עונה ומשתפת קייס סטאדיז בפרק החדש של קליקבילי.

שיווק דיגיטלי במיטבו. האזנה מעולה.

קישור להאזנה ביוטיוב- ממש כאן

קישור להאזנה בספוטיפיי- הנה הנה פה

קישור להאזנה באפל- האזנה מעולה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

רגע... לפני הקליק על ה-X

3 סיבות למה כדאי לך להרשם לניוזלטר שלנו

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן