פרק 35 עם עופר זוסמן – על איקומרס וקמפיינים של שופינג בגוגל ופייסבוק

גוגל שופינג, פייסבוק שופינג, כן כלים אוטומטיים לא כלים אוטומטיים, איך זה שהסמארט של גוגל עדיין קצת טיפש, ולמה כדאי להוסיף קהלים שהם לא בדיוק קהלי היעד שלנו?

בפרק הזה אני ועופר זוסמן, מומחה לקמפיינים של איקומרס צוללים לתוך המערכות. מדברים על אופטימיזציות, חוקים, ניהול נכון של מודעות דרך הגוגל מרצ׳נט ואיך אפשר שלא… על רימרקטינג.

עופר משתף על התהליכים שהם מאסט מבחינתו כשמתחילים לעבוד על קמפיינים של איקומרס, ועל יצירה של אקו סיסטם שכולל גם תוכן בכל התהליך למרות שההתמקדות היא פרפורמנס.

האיש מאסטר בקמפיינים של שופינג ואיקומרס והדרך בה הוא בונה את הקמפיינים ומנתח כל שלב בתהליך היא מרתקת.

שתיהיה לכם האזנה מעולה.

להאזנה בפרק באפל פודקאסט לחצו כאן

להאזנה בספוטיפיי לחצו כאן

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו כאן

להאזנה ביוטיוב לחצו כאן

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

שלחו לי דוח

מלאו את הפרטים הבאים והניתוח שלנו בדרך אליכם

דילוג לתוכן