פרק 37 עם עידן בנישו על שיווק, קריאטייב, RTM ועתיד אנשי ה- PPC

מה זה RTM, מדוע הרבה אנשים פשוט לא עושים אותו נכון ואיך לייצר מהלך כזה שבאמת תורם למותג?

עם הביקוש שגובר לאנשי PPC מה יגרום לאנשי מקצוע לבלוט מעל הקולגות שלהם?

למה אנחנו כאנשי פרסום, מתפתים להביע דעה על מהלכים ולהלל או לפרק אותם מבלי שאנחנו יודעים תאכלס, האם זה עובד או לא?

על כל הדברים האלו ונושאים מרתקים נוספים בעולם הדיגיטל אני מדבר עם עידן בנישו, מנהל תוכן ונכסים דיגיטליים בבזק ואיש דיגיטל חריף וותיק.

שתיהיה לכם האזנה מושלמת.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

שלחו לי דוח

מלאו את הפרטים הבאים והניתוח שלנו בדרך אליכם

דילוג לתוכן