פרק 49 – איך בונים ומנהלים סוכנות דיגיטל

לבנות סוכנות דיגיטל זה לא פשוט.

בטח לא כשמדובר באופרציה מוחלטת עם עשרות עובדים וים של לקוחות.

שירות, שימור, תוצאות וגיוס לקוחות מצד אחד, ניהול עובדים, משכורות, שביעות רצון מצד שני.

אבל כשזה מצליח ועובד? זה קסם.

לא מעט יזמים בעולם השיווק והפרסום בדיגיטל (ובכלל בעלי עסקים פוטנציאלים) יכולים ללמוד הרבה מתומר לוינסקי מנכ״ל לאוס.

לאוס היא מהסוכנויות דיגיטל הגדולות בארץ ובפרק הזה אנחנו נכנסים לאיך בונים סוכנות דיגיטל שהיא אימפריה.

המון ממתקים מחכים בפרק הזה ולא כדאי לפספס.

שתיהיה האזנה מעולה!

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

הנה פופאפ מעצבן ומפריע שאף אחד לא סובל

אבל בכל זאת כדאי לעצור שניה ולהרשם לרשימת תפוצה שלנו כי:

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן