פרק 48 – מנהלי מדיה חברתית – מה זה באמת אומר להיות מנהל סושיאל מדיה

ניהול מדיה חברתית מה זה בתאכלס אומר? בפרק הזה אני צולל פנימה לאחד התפקידים המעניינים שיש בתחום הדיגיטל, תפקיד מנהלת או מנהל הסושיאל מדיה. הסיבה שהנושא שהפרק הזה מחייב חפירה משמעותית, היא כי עם הזמן הגדרת התפקיד של מנהל המדיה החברתית קצת נשחק. מצד אחד ניתן לחשוב שכל מי שיודע לכתוב כמה מילים ולעלות סטורי הוא מנהל סושיאל, מצד שני כשמחפשים מנהלי סושיאל רשימת הדרישות לתפקיד הרבה פעמים לא באמת קשורה לעבודה של מנהלי המדיה החברתית בפועל.

אז בשביל לעשות סדר, אני מפרק לגורמים מה מנהלי מדיה חברתית צריכים לעשות בכל פלטפורמה ומסביר בדיוק מה ההבדל בין מנהלי סושיאל מדיה ליצרני תוכן.

התשלום עבור האזנה לפרק? שיתוף שלו עם עוד בן אדם אחד 🙂 פשוט ספרו לעוד מישהו עליו ותעזרו לי ולנו להפיץ את הבשורה של הפודקאסט, שיגיע לכמה שיותר אנשים שזה אכן רלוונטי עבורם.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

אנחנו עושים שיווק ופרסום

אם אתם צריכים ורוצים סוכנות דיגיטל, מלאו פרטים.

  • ניהול קמפיינים בטיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק, גוגל יוטיוב ועוד.
  • ניהול רשתות חברתיות.
  • יצירת תוכן בפרוייקטים חד פעמיים, ייעוץ והדרכות לארגונים. דברו איתנו.
דילוג לתוכן