פרק 47 – תוכן אורגני – מי צריך אותו, איך הוא קשור לקמפיינים, למה הוא טוב, והאם כדאי להשקיע בו זמן בכלל

שנדבר קצת על תוכן אורגני? יש לו בכלל חשיבות בעידן בו החשיפה האורגנית מאוד נמוכה?

האם יש טעם בכלל להשקיע בו או שכדאי ללכת רק לקמפיין ממומן בגוגל או פייסבוק?

עסקים שמתעלמים מהתוכן, במיוחד אם אנחנו לא מדברים על עסקים מוכרים, ועל אחת כמה וכמה אם אנחנו מדברים על עסקים של וואן מן שואו, שמתעלמים מהתוכן, עושים לדעתנו טעות.

התוכן האורגני שהם מייצרים, לא רק עוזר להם למודעות ולנוכחות ברשת, אלא גם יש לו חלק חשוב ומשפיע בכל מה שקשור לקמפיינים ממומנים. תוכן אורגני הוא לא במקום או נגד קמפיין ממומן, אלא אם נעשה בצורה נכונה, הופך להיות חלק שמאוד משפיע על הקמפיינים. על כל העולם של תוכן אורגני או תוכן אורגני עם כוכבית (בפרק תבינו למה כוכבית) אני מדבר בפרק הנוכחי.

התשלום עבור האזנה לפרק? שיתוף שלו עם עוד בן אדם אחד 🙂 פשוט ספרו לעוד מישהו עליו ותעזרו לי ולנו להפיץ את הבשורה של הפודקאסט, שיגיע לכמה שיותר אנשים שזה אכן רלוונטי עבורם.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

אנחנו עושים שיווק ופרסום

אם אתם צריכים ורוצים סוכנות דיגיטל, מלאו פרטים.

  • ניהול קמפיינים בטיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק, גוגל יוטיוב ועוד.
  • ניהול רשתות חברתיות.
  • יצירת תוכן בפרוייקטים חד פעמיים, ייעוץ והדרכות לארגונים. דברו איתנו.
דילוג לתוכן