קליקבילי פרק 29. עם איתמר גולדפלד על פרסום ב- Outbrain

אם רק יצא לכם לשמוע על Outbrain, אם אתם מתכננים לעלות בה קמפיין בקרוב או שאתם כבר עובדים על הפלטפורמה אבל רוצים לשמוע קצת מבפנים המלצות וטיפים מה כדאי לעשות כדי להפיק את המיטב מהקמפיינים שלכם ב-Outbrain, זה הפרק בשבילכם.

איתמר גולדפלד, מנהל הפעילות העסקית של אווטבריין בישראל ואני, ישבנו לשיחה מרתקת על היתרונות של הפלטפורמה, אבל יותר חשוב מזה, על טיפים בהקמת קמפיין, איך לעשות אופטימיזציה נכונה, מתי כדאי להשתמש בה במשפך השיווקי שלנו, איך בכלל מתחילים וניגשים לבנות קמפיין חדש ועוד פצצות ערך, שאסור לפספס.

איתמר הוא איש שיווק בכיר עם רזומה עשיר, ככה שאם אתם רוצים להתחיל או למקסם את הקמפיינים שלכם ב- Outbrain, קחו את ההמלצות שלו בחום ותתחילו ליישם.

שתיהיה האזנה מושלמת.

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל לחצו פה

להאזנה בגוגל פליי לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

שלחו לי דוח

מלאו את הפרטים הבאים והניתוח שלנו בדרך אליכם

דילוג לתוכן