קליקבילי מס' 19 עם יאנה לאנגר – על פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק וקמפיינים! מהו גודל הקהל הנכון שכדאי לפרסם לו? איך לעבוד בצורה חכמה עם מנהל המודעות, מתי להשתמש בביד ידני ומתי אוטומטי? האם חובה להפריד בין פרסום באינסטגרם לפייסבוק כשאנחנו בוחרים מיקומים, ולמה כל כך חשוב להבין מה כל אובייקט שאנחנו בוחרים בשלב יצירת הקמפיין יכול לספק לנו.

בשביל לענות על כל השאלות האלו ועוד הרבה, אני שמח לארח את יאנה לנגר. יאנה היא מנהלת ב-2 מקבוצות המובילות לשיווק דיגיטלי כיום בפייסבוק. מקצועני פרסום בדיגיטל ואינסטגרם ישראל קומיוניטי, יש לה ערימות של ניסיון בניהול קמפיינים, היא מלווה לקוחות, מרצה, מומחית בכל הקשור לפרסום של אפליקציות דייטינג וגיימינג ומנהלת קמפיינים ודיגיטל ברמה הכי גבוהה שיש.

להאזנה בספוטיפיי: לחצו כאן

להאזנה באייטונז: לחצו כאן

להאזנה ביוטיוב: לחצו כאן

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

רגע... לפני הקליק על ה-X

3 סיבות למה כדאי לך להרשם לניוזלטר שלנו

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן