פרק 59 – טיפים לניהול קמפיינים בדיגיטל ב-2024

פייסבוק ואינסטגרם, גוגל, טיק טוק. הפלטפורמות המובילות לפרסום בדיגיטל הופכות יותר ויותר ״חכמות״ ואוטומיות. יחד עם זאת, לא כדאי לתת להם את המושכות בלי שתיהיה לנו איזשהי שליטה נכון?

אנחנו רואים את המגמה, את השינויים במערכות הפרסום ואת העתיד. כמה שפחות מגע של מנהל קמפיינים כמה שיותר פשוט להזין את המערכת בצורה נכונה. בפרק הזה אני נותן 2 טיפים שאנחנו כבר התחלנו ליישם בדורון מדיה. 2 טיפים לכל פלטפורמה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

דילוג לתוכן