פייסבוק ואינסטגרם, גוגל, טיק טוק. הפלטפורמות המובילות לפרסום בדיגיטל הופכות יותר ויותר ״חכמות״ ואוטומיות. יחד עם זאת, לא כדאי לתת להם את המושכות בלי שתיהיה לנו איזשהי שליטה נכון?
אנחנו רואים את המגמה, את השינויים במערכות הפרסום ואת העתיד. כמה שפחות מגע של מנהל קמפיינים כמה שיותר פשוט להזין את המערכת בצורה נכונה. בפרק הזה אני נותן 2 טיפים שאנחנו כבר התחלנו ליישם בדורון מדיה. 2 טיפים לכל פלטפורמה.
להאזנה בספוטיפיי לחצו פה
להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה