פרק 56 – איך בונים סוכנות טיק טוק ואיך משתמשים בטיק טוק לשיווק עסקים

בפרק הזה, מתארח אמיר בלדיגה, בעלים של סוכנות טיק טוק מצליחה. אמיר הוא יחסית מהראשונים שזיהו את הפוטנציאל של טיק טוק עבור בעלי עסקים וכיום הוא והצוות שלו מנהלים טיק טוקים למותגים מוכרים. אנחנו מדברים בפרק על איך בונים סוכנות, על חשיבות שילוב בין אורגני לממומן בטיק טוק, על איך משתמשים בה בכלל ככלי שיווקי לעסק ועוד.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

דילוג לתוכן