פרק 32 עם בוריס קימלמן, על שיפור המרות באתר- CRO

מתעסקים עם חנויות איקומרס ומשתגעים שיש לכם הרבה טראפיק אבל לא מספיק המרות? זה פרק שאתם חייבים להאזין לו.

בוריס קימלמן, מומחה ל- CRO ואני מדברים על איזה טסטים צריך לעשות כדי להבין מה עובד, איך בכלל ניגשים לפרוייקט CRO, איך פותרים התנגדויות של גולשים ולמה כל כך חשוב לדבר עם נציגי המכירות, אלו שבאים במגע עם הלקוחות הפוטנציאלים ואיך זה יכול לשנות תוצאות באתר מקצה לקצה.

אם אתם משתגעים מזה שיש לכם ים של טראפיק לאתר ולא מצליחים להבין איך לגרום לו להמיר, הפרק הזה שכל כולו מוקדש ל- conversion rate optimization הוא לגמרי עבורכם.

קישורים למקום שיהיה לכם הכי נח להאזין לפרק:

להאזנה בספוטיפיי לחצו כאן

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו כאן

להאזנה באפל פודקאסט לחצו כאן

להאזנה ביוטיוב לחצו כאן

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

שלחו לי דוח

מלאו את הפרטים הבאים והניתוח שלנו בדרך אליכם

דילוג לתוכן