קליקבילי פרק 26 עם אליאב אללוף, על פסיכולוגיה של צרכנים, משפיענים ברשת, שיווק והתפתחות אישית

פודקאסט עם אליאב אללוף

איך מגדילים את הסיכוי שגברים לא ינסו להתמקח על מחיר באוף ליין, איך משפיעים על קבלת החלטות של גולשים באון ליין, מדוע התפתחות אישית יכולה לתרום גם להתפתחות העסקית ואיך עובדים עם משפיענים בצורה שתספק תוצאות. על כל הנושאים האלו (ועוד ועוד ועוד) אליאב אללוף ואני מדברים בפרק הנוכחי.

אליאב שותף בחברת like.and.share.il, שותף ומייסד בחברת Follow the Seed VC, סופר, מרצה מבוקש ואחד מאנשי השיווק המוערכים בישראל. 

בפרק הזה תמצאו תובנות, טיפים והמון מידע שיעזור לכם לחדד את המסרים ולייעל את מסעות השיווק והפרסום שלכם.

מחכה לכם שיעור מהנה בשיווק.

האזנה מעולה.

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל לחצו פה

להאזנה בגוגל פליי לחצו פה

לרכישת הספרים של אליאב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

רגע... לפני הקליק על ה-X

3 סיבות למה כדאי לך להרשם לניוזלטר שלנו

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן