פרק 40 עם אלעד לוי על השינויים והמשמעויות של IOS 14.5 עבור מנהלי קמפיינים בפייסבוק

מאות אלפי מילים נכתבו כבר על המהפכה שמתרחשת ממש ברגעים אלו בעולם הפרסום. אותה מהפכה ידועה לשמצה שגם נקראית- IOS 14.5 גורמת ללא מעט מפרסמים ועסקים לא לישון טוב בלילה.

בעקבות עדכון הגרסה האחרון במערכת ההפעלה של אפל, פייסבוק שינתה את חוקי המשחק בכל הקשור למעקב אחרי פעולות גולשים והמרות במערכת הפרסום שלה, מה שגורם לחוסר יציבות אדיר בניהול הקמפיינים ולנתונים שלא מספקים את התמונה המלאה.

בשביל להבין מה בדיוק קורה שם, מה המשמעות של הנושא, ואולי הכי חשוב איך להגיב ומה לעשות, יכלתי לכתוב עוד כמה אלפי מילים בעצמי, אבל העדפתי לתת לאלעד לוי, אחד מאנשי הדיגיטל הכי מוכשרים שאני מכיר ודמות מפתח בחברת Fixel, פשוט לדבר ולהסביר את כל הנושא בצורה הכי מדוייקת וטובה שאפשר.

אז אם אתם עדיין לא לגמרי מבינים מה התהליכים שמתרחשים ומה אתם כקמפיינרים או בעלי עסקים צריכים לעשות, הפרק הזה הוא בדיוק בשבילכם.

שתיהיה לכם האזנה מושלמת.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

דילוג לתוכן