פרק 40 עם אלעד לוי על השינויים והמשמעויות של IOS 14.5 עבור מנהלי קמפיינים בפייסבוק

מאות אלפי מילים נכתבו כבר על המהפכה שמתרחשת ממש ברגעים אלו בעולם הפרסום. אותה מהפכה ידועה לשמצה שגם נקראית- IOS 14.5 גורמת ללא מעט מפרסמים ועסקים לא לישון טוב בלילה.

בעקבות עדכון הגרסה האחרון במערכת ההפעלה של אפל, פייסבוק שינתה את חוקי המשחק בכל הקשור למעקב אחרי פעולות גולשים והמרות במערכת הפרסום שלה, מה שגורם לחוסר יציבות אדיר בניהול הקמפיינים ולנתונים שלא מספקים את התמונה המלאה.

בשביל להבין מה בדיוק קורה שם, מה המשמעות של הנושא, ואולי הכי חשוב איך להגיב ומה לעשות, יכלתי לכתוב עוד כמה אלפי מילים בעצמי, אבל העדפתי לתת לאלעד לוי, אחד מאנשי הדיגיטל הכי מוכשרים שאני מכיר ודמות מפתח בחברת Fixel, פשוט לדבר ולהסביר את כל הנושא בצורה הכי מדוייקת וטובה שאפשר.

אז אם אתם עדיין לא לגמרי מבינים מה התהליכים שמתרחשים ומה אתם כקמפיינרים או בעלי עסקים צריכים לעשות, הפרק הזה הוא בדיוק בשבילכם.

שתיהיה לכם האזנה מושלמת.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

הנה פופאפ מעצבן ומפריע שאף אחד לא סובל

אבל בכל זאת כדאי לעצור שניה ולהרשם לרשימת תפוצה שלנו כי:

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן