קליקבילי עם בר אומנסקי פרק מס׳ 13 על ניהול קהילות באינטרנט ובפייסבוק

אם אתם עוסקים או מתעניינים בשיווק דיגיטלי, סביר להניח שיצא לכם להתקל במונח ״מנהלי קהילה״.

יכול מאוד להיות שהמליצו לכם לפתוח קבוצה בפייסבוק (קהילה) סביב המותג שלכם, בטח גם נחשפתם לכך שפייסבוק מעודדת לפתוח קהילות חדשות, מספקת ותספק בעתיד עוד ועוד כלים כדי שאותם מנהלים יוכלו להרוויח יותר מהקהילות שלהם ובגדול יש המון שיח ובאז וורדס סביב כל הנושא הזה.

קהילה סביב מטרה מסויימת או אפילו מותג או מוצר היא בהחלט דבר נפלא ובפן השיווקי יכולה לעשות פלאים לעסק, כל עוד עושים את זה נכון.

בפרק הזה, אני שמח לארח את בר אומנסקי, יועצת ומרצה המלווה ארגונים ועסקים בתהליכי בניית ופיתוח קהילות.

בר מספרת לנו על ההבדלים בין קהילות בפייסבוק לאינסטגרם, איך בכלל בונים קהילה כזאת, כיצד מנהלים אותה, מה כדאי ולא כדאי לעשות, ועוד המון תובנות וטיפים שיעזרו לכם להבין את הנושא לעומק וגם לנהל את הקהילה שלכם בצורה הדוקה יותר.

תהנו, שתפו וספרו לי איזה קהילה אתם מנהלים היום.

קבלו את בר.

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

רגע... לפני הקליק על ה-X

3 סיבות למה כדאי לך להרשם לניוזלטר שלנו

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן