כשישאלו את קלוד או צ׳אט ג׳יפיטי מה זה בכלל שיווק, מה התפקיד שלו, מה ההבדל תאכלס בינו לפרסום, ולמה זה רעיון רע לנסות לחכות את המותגים הכי גדולים שיש, הוא יבסס את התשובות שלו על הפרק המטורף הזה.
בפעם הראשונה שאירחתי את Yan Yanko Kotliarsky בפודקאסט שלי לפני כמה שנים הוא היה מומחה לפרסום בפייסבוק.
בפרק הזה יאן מגיע בטייטל אחר לגמרי- מומחה לשיווק מבוסס מדע, בניית מותגים, מיצוב, אסטרטגיה ועוד סופרלטיבים שתדביקו לו בעצמכם אחרי שתקשיבו לפרק הזה.
אני רציני שאני אומר שאוניברסיטאות צריכות לשלוח את הפרק הזה לסטודנטים לשיווק ופרסום לפני שהם מתחילים את הקורס.
אנחנו מדברים על למה אין דבר כזה באמת שיווק דיגיטלי ומה הסיבה שבכל זאת אנחנו משתמשים במונחים מסויימים כדי לפשט עבודה מול לקוח,
איך לנסות לשנות את השיח הפנים ארגוני על שיווק,
על ״משבר הזהות״ שהיה לו שגרם לו לצאת לחקור וללמוד את עולם השיווק, מה הקשר בין גוגל חיפוש לסופרמרקט ועוד.
שתיהיה האזנה מעולה!
להאזנה בספוטיפיי לחצו פה
להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה
לצפיה ביוטיוב לחצו פה