פרק 73- איך עסקים יכולים להגיע לתקשורת בלי תקציב. מארח את אפרת נומברג יונגר

מה משותף לעסק קטן בלי תקציב שיווק לעסק עם מנגנון יחסי ציבור משומן? שניהם יכולים להגיע לתקשורת. כל אחד בדרך אחרת.

עסקים קטנים נוטים לחשוב שהתקשורת זה מגרש משחקים שהם לא יכולים לשחק בו מכיוון שאין להם תקציב, קשרים, או את הידע הנדרש בלהשיג אייטם כזה או אחר.

באה אפרת נומברג יונגר הנפלאה ואומרת לא- אתם טועים. עסקים קטנים יכולים וצריכים בהחלט להגיע לתקשורת, כל עוד יש להם אכן מסר וערך לתת לציבור. בפרק החדש אפרת, שהיא סגנית עורכת במאקו, משתפת את כל הטיפים שבעלי עסקים צריכים לקבל כדי לדעת איך ולמי לפנות, מתי ובאיזו צורה יש לעשות את זה, ומדוע בניגוד למה שנתפס בעיניהם כפסגה בלתי אפשרית, דווקא מדובר לא רק במטרה שהיא אפשרית, אלא כזאת שהתקשורת רוצה, צריכה ומעודדת. כן, אפשר להגיע לתקשורת גם בלי יח״צ. צריך רק להבין איך ומה לעשות. ועל כל זה, אפרת ואני מדברים בפרק. שתיהיה האזנה וצפייה מעולה

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

לצפיה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

תמונה של יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

דילוג לתוכן