פרק 39 עם טל פלורנטין על שיווק באמצעות תוכן קולי ומהפכת האודיו

טל פלורנטין הוא אחד מאנשי ה- UX.UI הבכירים ביותר בארץ. הוא גם אחד מהחלוצים בכל הקשור לעולם האודיו בהקשר של שיווק. צללנו לשיחה מרתקת על שיווק באמצעות תוכן קולי, מה מותגים מפספסים שהם מקצים משאבים רבים להכל חוץ מלאודיו, איך להשתמש באמצעים קוליים על מנת לתפוס את לקוחות פוטנציאליים בנקודות בהם יש להם זמן ואפשרות לצרוך את התוכן הקולי, ואיך לעשות שימוש בכלים מבוססי אודיו כדי לדייק ולחמם לידים ולהפוך את הכלי הנהדר הזה לערוץ שיווקי נוסף.

אם אתם מחפשים מגמות בעולם השיווק, כלים חדשים שעוד לא ״נחרשו״, ורוצים להבין איך שימוש בשיווק באמצעות תוכן קולי יכול לעזור לכם לדייק ולהשיג מטרות עסקיות, אל תחמיצו את הפרק הזה.

שתיהיה לכם האזנה מושלמת.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

תוכן בכפית - הרשמה מוקדמת!

ממש בקרוב אנחנו משיקים מוצר שהולך להפוך את תהליך יצירת התוכן שלך להרבה יותר פשוט!

הרשמו בהרשמה מוקדמת וקבלו התראה במייל ברגע ש״תוכן בכפית״ יהיה באוויר יחד עם הנחה משמעותית!

דילוג לתוכן