מאמרים על פודקאסטים​

פודקאסטים התחילו בשנים האחרונות לקחת חלק ממש גדול בחיים שלי.  כשגיליתי את התוכניות שבאמת מדברות ומעניינות אותי, זה היה כאילו עולם שלם חדש נפתח בפני. עולם של תוכן מטורף, שאני יכול לצרוך מתי שנוח לי כמו למשל ברכבת או ברכב. והכי חשוב? אני לא צריך להתאמץ. אני לא צריך לקרוא, אני לא צריך להיות במקום אחד, אני יכול לנוע ופשוט להקשיב לפודקאסט שנותן לי ערך ועוזר לי לנצל את הזמן שמימלא אני צריך לשרוף על נסיעות.

במקום לשמוע שיט ברדיו שלא נותן לי כלום עם שירים שאשכח שניה אחרי שאשמע, או להקשיב לפלייליסט שהכנתי ושאני ממילא אקשיב לו אח״כ כשאתיישב על המחשב ואתחיל לעבוד או כשאהיה בחדר הכושר, אני לוקח את הזמן הזה וצורך מידע שמדבר אלי, מרגש אותי, מעורר בי השראה ובאמת מועיל לי. לא סתם התחלתי בתקופה האחרונה לעשות פודקאסט משלי. אני פשוט אוהב את זה.

וכמו כל דבר שאני נהנה ממנו, בין אם זה לצרוך אותו או לעשות בעצמי, אני גם אוהב מאוד לכתוב על דברים שקשורים לאותו עולם. לכן, מדי פעם אשתף ואכתוב כאן תכנים שרלוונטים לפודקאסטים. ממדריכים ועד דעות וטיפים. אם פודקאסטים מדברים אליכם, אני מציע לשים אוזניות ולעקוב אחרי הבלוג 🙂

הגעתם עד כאן? בואו נדבר

דילוג לתוכן