איך ליצור קהל מותאם אישית מאירוע ספציפי בפייסבוק

אחד מהיתרונות הגדולים שיש לנו כמפרסמים בפייסבוק, זאת הירידה לרזולוציות מטורפות ופילוח קהל לפי אין ספור משתנים שעוזרים לנו להשיג תוצאות טובות יותר. יצירת קהל מותאם אישית מרשימות מיילים, טלפונים, אנשים שביקרו באתר שלנו וכו', הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת. ועכשיו פייסבוק מאפשרת לנו עוד שכבה ביצירת קהלים מותאמים אישית.

ככה תבנו קהל שאישר הגעה לאירוע שלכם

ממש לאחרונה, פייסבוק פתחו אופציה נוספת שמאפשרת לנו לפלח וליצור קהל מותאם אישית מאירוע ספציפי שהכנו. כלומר: אם נניח אתם גלריה ויש לכם עכשיו השקה לאמן חדש או שאתם מפרסמים תערוכה ויצרתם אירוע אליו הזמנתם ים אנשים, תוכלו לבנות קהל מותאם אישית מאנשים שהאירוע מעניין אותם והם אישרו הגעה. למה זה טוב לנו? כי אחרי ההשקה, נוכל לטרגט אליהם עוד אירועים או מוצרים הקשורים באותו האירוע.

דוגמא נוספת: נניח ואתם מנהלים עמוד של אמן שיש לו הופעה. פתחתם אירוע הזמנתם את כל העולם ואחותו. לאחר מכן את כל האנשים שאישרו או הביעו עניין אתם מרכזים לאותו קהל מותאם אישית שהגדרתם, וכשלאמן יצא סינגל חדש תוכלו לטרגט את הקהל שלכם ולהפנות אותו לאייטונז להוריד את הסינגל והאלבום, או שכמובן תוכלו לקדם לו עוד הופעות. בנוסף, תוכלו גם לייצר קהלי LOOK A LIKE מאותה רשימה.

סטפ ביי סטפ

אז מה עושים? כנסו למנהל המודעות שלכם ושם תחת נכסים (ASSETSׂ), לחצו על קהלים (AUDIENCES)

לחיצה עליו תפנה אתכם לעמוד בו יש לכם את כל הקהלים שיצרתם עד היום. לחצו על יצירת קהל חדש (CREATE NEW AUDIENCE) ואז על COSTUME AUDIENCE

עכשיו לחצו על מעורבות (ENGAGEMENTׂ)

ולאחר מכן על איבנט

עכשיו תוכלו ליצור את הקהל, להגדיר לו מאיזה עמוד כמובן, ולבחור האם הוא מתעניין בללכת לאירוע שלכם או שאישר כבר הגעה. כמובן שתוכלו לבחור איבנט ספציפי. בנוסף ניתן לעשות שילובים בין קהלים וגם לבצע אי הכללה. נניח לבנות את הקהל רק מאנשים שמתעניינים וכל מי שאישר שלו ייכלל ברשימה.

זהו, זה קל ופשוט ואם אתם עובדים הרבה עם איבנטים, זה בהחלט יעשה לכם את החיים הרבה יותר מפולחים.

בנוסף- הנה מדריך מצולם שהכנתי בנושא.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן