איך לבנות גלגל המזל בתוך המסנג'ר של פייסבוק

מסנג'ר מרקטינג. הדבר הזה לא עוצר. אם אתם משחקים קצת עם צ'אטבוטים שימו לב ליציאה הבאה הזאת- אפשר לבנות משחק סטייל גלגל המזל (ואם אתם יצירתיים מספיק אז לקחת את זה למיליון כיוונים אחרים) בתוך המסנג'ר של פייסבוק.

מה זה נותן לנו? אינטרקציה עם הגולשים. הגדלת רשימת התפוצה במסנג'ר מרקטינג ובנוסף לכל הטוב הזה גם אפשרות לשלוח הצעה שיווקית בסוף התהליך כאשר הגולש עוד חם כי הוא עכשיו שיחק ונהנה.

בשביל לראות הדגמה לכך וגלגל המזל טסט שאני בניתי תלחצו פה ותראו

מדריך לבניית גלגל המזל בתוך המסנג'ר

אני כאמור משתמש ב- Manychat לפטלטפורמת בניית ה צ'אט בוטים שלי. אם אתם עושים שימוש בחברות אחרות, צר לי, המדריך הזה פחות יעזור לכם.

הדבר הראשון שנעשה זה נלך ל-FLOWS ונלחץ על NEW FLOW.

נתחיל להכין את מודעת הוולקאם שלנו, ונוסיף כפתור שיגיד סובב את הגלגל.

מהכפתור נוציא חץ שיוביל אותנו לשלב הבא בפלואו שלנו. נפתח מודעה חדשה ונשים בה דיליי של כמה שניות בשביל להוסיף עניין.

לאחר מכן נוסיף קוביית טקסט בה נרשום משהו שנון כביכול ואז אפשר להוסיף איזה גיף או תמונה משעשעים בשביל הויזואליות

נלחץ כל על המשך אוטומטי ונוציא חץ נוסף שיוביל אותנו להודעה הבאה בה נוסיף שוב דיליי, עוד קוביית טקסט שמרמזת על מה שעומד להגיע 

נסמן שוב את המשך אוטומטי וממנו נוציא חץ ונסמן באפשרויות את A/B SPLIT. מה שזה אומר בעצם זה שאפשר להגיד למניצ'אט שפעם יציג תשובה א' לגולשים ופעם תשובה ב'. אנחנו קובעים את האחוזים של התצוגה. למשל אפשר לבקש מהמערת שתציג את תשובה א' 90 אחוז לעומת 10 אחוז וכו. יש לזה תועלות שתלויות כמובן במטרות שלכם. מתוך ה A/B נוציא לכל תשובה חץ ונבנה גם לה הודעה. הודעה אחת של מנצחים הודעה אחת של מפסידים.

במקרה של מה שאתם רואים כאן, הוספתי דיליי של כמה שניות, גיף של פתרון שאלה, בלוק טקסט שמספר על המנצח ועוד גיף מטומטם של ג'ונה היל בשביל האווירה המבודחת משהו.

למפסיד יצרתי את אותו הדבר בדיוק רק עם גיף של טעות במשחק.

לכל אחת מהתשובות יצרתי כפתור QUICK REPLY שלחיצה עליו מעבירה למודעה הבאה שהיא כבר יותר הצעה שיווקית יכולה להיות.

זהו, זה לא מסובך וכמובן שזה לא חייב להיות גלגל המזל. תיהיו יצירתיים ותשמשו בכלים האלו בשביל להטיס את המסנג'ר מרקטינג סקילז שלכם. אנחנו כמשווקים כל היום חושבים על ערך ערך ערך ושוכחים שלפעמים, הגולשים שלנו סתם רוצים להעביר את הזמן במשהו חסר חשיבות לחלוטין (וגם זה ערך) לכן משחקים כאלו, אם הם פוגשים את הגולש בזמן הנכון, יכולים להיות סוכריה של ממש.

 

תהנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן