פרסום ממומן בטיק טוק – דברים שכדאי וצריך לדעת

מחליטים להתחיל לעשות גם ״ממומן״ בטיק טוק?

מעולה. בואו נעבור על כמה דברים בסיסיים על מנת שתוציאו את המקסימום מהפעילות שלכם.

הפיקסל של טיק טוק לפני הכל.

כמו שאתם מכירים ממערכות קודמות,

גם לטיק טוק יש פיקסל שיודע למדוד ולעקוב אחרי מה קורה אצלכם באתר.
שימו לב, גם אם המטרה שלכם בשלב הראשון היא רק לקדם סרטונים בשביל להגדיל את נתח החשיפה והצפיות בשביל ״לצבוע קהלים״ וגם אם אתם לא מתכוונים להפנות אותם לאתר,

סופר חשוב שתוודאו שיש לכם פיקסל של טיק טוק מוטמע באתר.

למה? כי חלק מהאופטימיזציה שהאלגוריתם של טיק טוק עושה זה גם לנתח את מי האנשים שביקרו אצלכם באתר (לא בהכרח כחלק מקמפיין רימרקטינג) אלא הוא נשען גם על הדאטה הזאת שיש לו בשביל למצוא לכם יוזרים רלוונטים בהמשך לפילוחים נוספים שאתם עושים בקמפיין עצמו.

אז נכנסים מערכת הפרסום של טיק טוק, 

והולכים כמו בתמונות ל:

מייצרים פיקסל ומטמיעים אותו באתר בעזרת מתכנת או גוגל תג מנג׳ר.

צרו קהלים מותאמים אישית ואירועים כבר מהרגע הראשון.

המטרה שלנו היא שהפיקסל של טיק טוק כל הזמן יעבוד. בין אם יש לנו קמפיין פעיל או לא.

למה? בשביל שכשנגיע לרגע שנרצה להריץ קמפיין טיק טוק, כבר יהיה על הפיקסל מספיק דאטא, נתונים, אירועים והתנהגות גולשים על מנת שזה יעזור לנו אחכ.

נכנסים ללשונית הקהלים וכאן יש לנו אפשרות ליצור כל מיני סוגים של קהלים.

אני ממליץ שאיך שאתם מטמיעים את הפיקסל כבר תיצרו קהל של כל המבקרים באתר שיוכל לגדול עם הזמן.

ברגע שתגיעו למינימום הנדרש, גם צרו לו קהל לוק אלייק.

בניגוד לפייסבוק אגב, ששם אנחנו בוחרים את הלוק אלייק שלנו לפי אחוזים, כאן רצוי ללכת על ההכי רחב, בשביל לקבל לוק אלייק כמה שיותר גדול. בגלל שהגלילה בפיד פה היא אין סופית, ככל שנגדיל לטיק טוק את הקהל ולא נגביל אותה, ככה היא תבין ותמצא לנו מי קהל יותר רלוונטי, יותר מהר.

סוגי הקמפיינים השונים בטיק טוק

ממש כמו בפייסבוק, גם כאן יש לנו סוגים שונים של אובייקטים לבחור מהם.

כל  אובייקט יש לו מטרה משל עצמו ולפי המטרה שנבחר מערכת הפרסום של טיק טוק תנסה להשיג לנו את התוצאה הרצויה.

אובייקט ריץ׳ – כלומר הגעה ותפוצה- המטרה שלו תיהיה לחשוף את המודעה שלכם לכמה שיותר עיניים בלי קשר לאיזה סוג אנשים הם (כאלו שקונים, מגיבים, צופים הרבה זמן וכו׳)

אובייקט טראפיק– המטרה תיהיה להזרים לאתר או לדף הנחיתה שלכם כמה שיותר אנשים (פחות ממליץ על זה כי היא תחפש כמה שיותר אנשים שמקליקים על כפתורים ועוברים לאתר בלי שבהכרח הם עושים משהו משמעותי באתר)

אובייקט צפיות בוידאו– המטרה כאן תיהיה להשיג לכם אנשים שיצפו כמה שיותר זמן בסרטונים שלכם וכמה שיותר צפיות נקודה פר סרטון.

אובייקט אינטרקציות- המטרה תיהיה להשיג כמה שיותר עוקבים חדשים לערוץ  וכאלו שמייצרים אינטרקציות

אובייקט של קידום אפליקציות– למי שרלוונטי

אובייקט של לידים (טפסי ליד פנימיים כמו שאתם מכירים מפייסבוק, או המרה בדף נחיתה באתר)

אובייקט של המרות באתר– מכירות, הוספות לסל וכו׳ (מתאים יותר לקמפיינים של איקומרס)

אתם צריכים להגיד לטיק טוק מה התוצאה שאתם רוצים להשיג מהפרסום.

הלאה- בואו נבנה קמפיין בטיק טוק.

אז עוד משהו שחשוב לדעת. הגענו לשלב בו אנחנו בונים כבר את הקמפיין. בחרנו את האובייקט עכשיו אנחנו רוצים לבנות את הקהלים.

אז המלצה (כמובן במסגרת התקציב) היא להתחיל עם קמפיין שיש בו 2 קבוצות מודעות. המודעות יכולות להיות זהות, הקהל יהיה שונה.

בקבוצה הראשונה, מומלץ (עפ״י טיק טוק) לבחור באופציה של טירגוט אוטומטי. למעשה בקבוצה הזאת אנחנו אומרים לטיק טוק, את בעלת הבית, האלגוריתם שלך הרבה יותר חכם מאיתנו, קחי את הזמן, את הכסף והשליטה ותמצאי לנו קהל רלוונטי.

הטירגוט האוטומטי לוקח מאיתנו את האפשרות לבחור ולגעת בקהל, ובעצם נותנת לטיק טוק 100 שליטה על הפילוחים השונים.

שיהיה להם בכיף.

בקבוצה השניה כבר נטרגט את הקהל לפי איך שנראה לנו. גילאים, מגדר, תחומי עניין, אזורים גאוגרפים וכו. (שימו לב שבטיק טוק אין לנו אפשרות לטרגט על פי עיר ספציפית כמו במטא אלא לפי אזורים (מחוז תל אביב, מחוז ירושלים, מחוז הצפון וכו)

אם חשוב לכם להחשף רק באזור גאגורפי ממוקד, רצוי שממש תרשמו ותגידו את האזור בסרטון עצמו, ושיהיה כתוב בתיאור. למשל- ראשלצ״ים? מסעדה חדשה נפתח פה ופה. זה יעזור לאלגוריתם להבין קצת יותר למי אתם מכוונים.

יש לכם אפשרות ליצור בקמפיין את 2 הקבוצות ולתת לטיק טוק להחליט איך לפזר את התקציב היומי שלכם.

בהתחלה לפחות, אני ממליץ לתת לכל קבוצה את התקציב שלה בנפרד, על מנת לא להגיע למצב שטיק טוק ננעלת ״בטעות״ על קבוצה אחת ומעבירה את רוב התקציב לשם.

מבחינת כמות מודעות בפרסום בטיק טוק.

בגלל שהקריאטייב נשחק פה יחסית מהר, עלו עם 5 סרטונים במקביל, ותנו למערכת להפיץ את כולם. היא כנראה לא תפיץ אותם שווה בשווה, אבל תוך כמה ימים כבר תוכלו לזהות מגמות ולהדליק, לכבות סרטונים על פי ביצועים. לא מומלץ לעלות קמפיין רק עם מודעה (סרטון) 1, כיוון שזה יגיע למיצוי ושחיקה יחסית מהר.

שיהיה בהצלחה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן