אם אתם עוסקים בפרסום באינטרנט באופן כללי, ובפייסבוק באופן ספציפי, סביר להניח שאתם מכירים את יאן יאנקו. יאן הוא אחד המומחים הגדולים ביותר בישראל לשיווק דיגיטלי ובכל הקשור לפרסום בפייסבוק.
הוא מרצה מבוקש, מאחוריו מאות תלמידים ואלפי שעות הדרכה. הוא ראש מחלקת דיגיטל בסטארטאפ מסקרן, מייסד שותף ב"מקצועני פרסום בפייסבוק" קהילה המונה מעל 21,000 אנשים, יש לו בלוג מרתק בו הוא מעלה חדשות ומדריכים הקשורים לשיווק בפייסבוק, ובאופן כללי, מספק ערך על בסיס קבוע.
בפרק הזה אנחנו מדברים על כלים חדשים ואיך צריך להתייחס ולהשתמש בהם, איזה טעויות אנשי דיגיטל ומשרדי פרסום עושים, איך בונים מותג, ועונים סוף סוף על שאלת מיליון הדולר. מה עושים עם כפתור הבוסט פוסט הידוע לשמצה 🙂
שתיהיה האזנה נעימה!