פרק 35 עם עופר זוסמן – על איקומרס וקמפיינים של שופינג בגוגל ופייסבוק

גוגל שופינג, פייסבוק שופינג, כן כלים אוטומטיים לא כלים אוטומטיים, איך זה שהסמארט של גוגל עדיין קצת טיפש, ולמה כדאי להוסיף קהלים שהם לא בדיוק קהלי היעד שלנו?

בפרק הזה אני ועופר זוסמן, מומחה לקמפיינים של איקומרס צוללים לתוך המערכות. מדברים על אופטימיזציות, חוקים, ניהול נכון של מודעות דרך הגוגל מרצ׳נט ואיך אפשר שלא… על רימרקטינג.

עופר משתף על התהליכים שהם מאסט מבחינתו כשמתחילים לעבוד על קמפיינים של איקומרס, ועל יצירה של אקו סיסטם שכולל גם תוכן בכל התהליך למרות שההתמקדות היא פרפורמנס.

האיש מאסטר בקמפיינים של שופינג ואיקומרס והדרך בה הוא בונה את הקמפיינים ומנתח כל שלב בתהליך היא מרתקת.

שתיהיה לכם האזנה מעולה.

להאזנה בפרק באפל פודקאסט לחצו כאן

להאזנה בספוטיפיי לחצו כאן

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו כאן

להאזנה ביוטיוב לחצו כאן

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן