ישבתי לשיחה מרתקת עם דודי מליץ על יצירת תוכן שעובד, על בניית מותג אישי, מי צריך בכלל לבנות מותג אישי ולמה, איך הוא מנהל את הצוות שלו מרחוק ומהי שיטת הניהול שעוזרת לו להיות אפקטיבי, פרודקטיבי ולהצעיד את סוכנות היח״צ והדיגיטל שלו קדימה.
שיחה ממוקדת ומרתקת על תוכן TOF, על קשיים, אתגרים, פרילנס לעומת שכירים ואיך מאפשרים לעובדים חופש כדי לפרוח ולהביא תוצאות. דודי עושה סטורי טלינג ברשתות ברמה הכי גבוהה שיש, והוא מסביר על מרכיבים שהם מאסט כשניגשים ליצור תוכן לרשת. שיחה שלא כדאי לפספס.
להאזנה בספוטיפיי לחצו פה
להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה
לצפיה ביוטיוב לחצו פה