מה זה אינסטגרם גיידס (Instagram Guides) – מדריך קצר

יואו יואו יואו אינסטוש הוציאו פיצ'ר חדש. איזה כיף! אז מה זה אינסטגרם guides, ואיך תוכלו להשתמש בזה גם אצלכם בחשבון?

עשינו לכם קצת סדר בעניינים:

ממש בנובמבר האחרון, באמצע האפוקליפסה, אינסטגרם החליטו לשדרג לנו את החיים ולשחרר פיצ'ר חדש באפליקציה: instagram guides! פייר? התרגשנו. 

מה זה אינסטגרם גיידס בעצם?

הגיידס התווספו לאינסטגרם שלנו בשביל לעזור לכם לקבץ מספר פוסטים תחת אותה כותרת.

לדוגמא, תזונאי יוכל להכניס את כל המתכונים הטבעוניים שלו תחת גייד בשם "מתכונים טבעוניים", חנות תכשיטים תוכל להכניס את כל הפוסטים על "שרשראות עם תליון קטן" בגייד אחד.

אינסטגרם גיידס בעצם עוזר לכם לסדר את הפיד בצורה נגישה לעוקבים שלכם, ויותר מזה- גם לשתף תוכן מעמודים אחרים! אינסטוש הגדירו את הגיידס כ"דרך קלה יותר לגלות המלצות, טיפים ותכנים אחרים של היוצרים, אנשי הציבור, הארגונים והמפרסמים האהובים עליכם". יאללה, לקחנו.

אינסטגרם גיידס זה כמו פלייליסט של תוכן. הם מאפשרים לכם לקבץ תכנים בנושא דומה, מידע על מוצרים, ועוד דברים שרלוונטיים למשתמש שלכם ספציפית. בסופו של דבר, זה יקל על העוקבים שלכם למצוא ולהציג במהירות את התוכן הזה, במקום לגלול בין כל הפוסטים במשתמש שלכם. בקיצור, אינסטגרם גיידס הוא פשוט לכולם! כל חשבון עסקי באינטסגרם יכול למצוא איך לעבוד בצורה יעילה עם הפיצ'ר הזה.

סדנת אונליין חינם: להוציא את המקסימום מהאינסטגרם עסקי שלך!

קול, אז איך מתחילים?

כנסו לפרופיל אינסטגרם שלכם (עובד בפרופיל פרטי או עסקי), לחצו על הפלוס ואז בחרו בGuide:

*חשוב להגיד שאם לא מצאתם את האופציה הזאת זה בגלל שלא עדכנתם גרסה. 

כאן תיפתח לכם רשימה עם שלוש אופציות: מקומות, מוצרים ופוסטים. 

מקומות- מאפשר לכם לבחור לוקיישנים שתייגתם לאחרונה או לוקיישנים באיזור שלכם ולקבץ אותם בגייד אחד.

מוצרים- תקבלו רשימה של מוצרים שנמצאים באינסטגרם שופ שלכם או של חשבונות אחרים שאתם עוקבים אחריהם, ככה שתוכלו ליצור גייד של מוצר ספציפי או קולקציה שאתם אוהבים / מוכרים בעצמכם.

והסיבה שבשבילה התכנסנו כאן- פוסטים!

האופציה של פוסטים תפתח לכם שתי רשימות: פוסטים שאתם העלתם בפרופיל שלכם, ופוסטים שאתם שמרתם מפרופילים שונים ברחבי האינסטגרם. כאן הכיף מתחיל!

כאן האינסטגרם נותן לכם את האופציה לבחור מספר פוסטים שיתווספו לגייד אחד.

לכל פוסט תתבקשו לתת כותרת, וכמובן לתת שם לכל המקבץ (לענייננו, הGuide) שיעזור לעוקבים שלכם להבין מה הם הולכים למצוא בפנים.

תמונת הקאבר של הגייד תוכל להיות כל אחד מהפוסטים בפרופיל שלכם.
חשוב לציין שאם תרצו להכניס לגיידס שלכם פוסט מפרופיל שהוא לא שלכם, תצטרכו לשמור אותו קודם במועדפים שלכם. אהבנו!

ברגע שתפתחו את הגייד הראשון שלכם, יופיע לכם בפרופיל עוד אייקון של גיידס, שתוכלו להגיע אליו ברגע שתחליקו את המסך ימינה (או שמאלה אם האינסטוש שלכם בעברית). זה ייראה ממש ככה:

פתחתי את הגייד הראשון שלי! מה עכשיו?

אל תדאגו, אחרי שתפתחו את הגייד שלכם תוכלו לערוך אותו בכל זמן. תוכלו להוסיף או להוריד פוסטים, לשנות את הכותרות וגם את תמונת הקאבר, ככה שהגייד שלכם תמיד יהיה עדכני ורלוונטי לעוקבים שלכם.

גם את הסדר של הפוסטים תוכלו לשנות ולערוך, ככה שיהיה קוהרנטי מבחינת התוכן. 

חוץ מזה, אתם יכולים גם לעשות SHARE לגייד שלכם!
כן כן, את הגייד שלכם אפשר לעלות גם לסטורי.
פשוט תיכנסו לגייד ולחצו על המטוס הקטן מנייר, וזהו אתם בסטורי.

ככה תוכלו גם לבקש מהעוקבים או מחברים לעשות שיתופים לגייד החדש שלכם, ככה שיותר ויותר אנשים יוכלו לדעת עליו. ספרו לעוקבים שלכם איזה גיידס בניתם בשבילם, ככה שירצו להיכנס אליו ולראות מה הכנתם להם.

בקיצור, לא משנה מה אתם עושים באינסטגרם ומה העסק שלכם, הפיצ'ר החדש של אינסטוש יכול לגמרי לעזור לכם.

עוד דרך לאפשר לקהל שלכם לגשת בצורה נוחה ומתחשבת לתכנים שלכם, להתחבר אליכם ואולי בסופו של דבר- גם לרצות לרכוש מכם. 

ואם אתם רוצים שנחשוב ביחד איך אינסטגרם גיידס יכול לעזור לעסק שלכם, צרו איתנו קשר ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן. בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
אוראל קדוש

אוראל קדוש

מנהלת סושיאל מדיה, כותבת תוכן ומכורה לאינסטוש. בטוחה שהסטורי זה הכלי הכי מדהים שקיים היום ברשתות החברתיות, ואפשר לעשות איתו קסמים על אמת. מאמינה שמאחורי כל עסק, קטן או גדול, יש בנאדם עם סיפור וברגע שנבין איך לספר את הסיפור הזה נכון, הרבה אנשים ירצו לשמוע אותו. זה מה שאני עושה- מפצחת איך לספר סיפורים הכי נכון.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

רגע... לפני הקליק על ה-X

3 סיבות למה כדאי לך להרשם לניוזלטר שלנו

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן