מי שמנהל באופן שוטף חשבונות אינסטגרם לעצמו אבל בעיקר עבור לקוחות, יודע עד כמה העבודה מהבחינה הטכנית יכולה להיות מתישה. לדוגמא: קיבלתם תמונה מהמעצב שצריך להעלות. אתם צריכים להוריד את לתיקיית תמונות שלכם בטלפון, להכנס לאינסטגרם, לעבור לחשבון של הלקוח, ואם אתם מנהלים כמה חשבונות אז כל פעם צריך לנתק חשבון אחר, להזין סיסמא ושם משתמש של החשבון שאתם רוצים לעבוד עליו ואז להכנס. בקיצור, מסורבל ודי מעיק.
תוכנות צד ג' להעלאת פוסטים מהמחשב לאינסגרם
עד היום (ועדיין) יש לא מעט פתרונות שמאפשרים למפרסמים ולמנהלי אותם חשבונות, לעלות פוסטים לאינסטגרם דרך המחשב באמצעות אותם תוכנות צד ג'. הן כמובן גם מאפשרות לתזמן פוסטים שזה בעיקר הפלוס העיקרי שלהם.
במקום להכנס פעם ביומיים לחשבון בשביל לעלות פוסט, דרך אותם תוכנות מעלים הכל במכה וכל מה שנותר זה רק לבחור את התאריכים. גן עדן.
החסרונות של אותן תוכנות הן שהן בתשלום לרוב, ובעיקר לכו תסמכו על מערכת צד ג' שהיום איתנו ומחר כבר יכולה להיות לא רלוונטית.
הפתרון האולטימטיבי לפרסום פוסטים של אינסטגרם דרך המחשב
בשעה טובה פייסבוק (אינסטגרם) פיתחה פיצ'ר שעכשיו מאפשר לנו להעלות פוסטים מהמחשב דרך דף ייעודי בתוך פייסבוק עצמה, שנקרא Creator Studio.
עד היום אותו "קריאטור סטודיו" שימש אנשי תוכן לכל מיני דברים שרלוונטים עבור הצרכים שלהם, אבל מעכשיו, בזכות האפשרות הנפלאה הזאת סביר להניח שיותר ויותר אנשים יטרחו להכנס אליו ולבנות דרכו את התוכן שלהם.
אז מה היתרון הכי גדול של העלאת פוסטים לאינסטגרם מהמחשב דרך פייסבוק למעשה?
קודם כל- זה בחינם. לא צריך לשלם שקל. דבר שני- זה הכי אמין ויציב שיש כי זה של פייסבוק/אינסטגרם עצמה, ולהשתמש במקור תמיד עדיף מאשר אמצעים חיצוניים לדעתי.
חסרונות: יש חיסרון אחד בולט. נכון להיום, ניתן לתזמן פוסטים רק שבוע קדימה. ככה שאם הכנתם 30 פוסטים ל-30 ימים הקרובים, לא תוכלו לתזמן הכל במכה אלא תצטרכו, פעם בשבוע להכנס ולתזמן לשבוע הקרוב.
בגלל שמדובר בכלי חדש, סביר להניח שבמשך הזמן האופציה לתזמן לטווח ארוך יותר בדיוק כמו בפייסבוק עצמה תתאפשר לנו.
אז הכנתי עבורכם סרטון הדרכה קצר. 3 דקות בערך, שיסביר לכם צעד אחרי צעד, איך להנות מכל הטוב הזה.
תעשו חיים, תעלו פוסטים לאינסטגרם דרך המחשב, תתזמנו, ואל תשכחו לשתף את המאמר הזה אם הוא נותן לכם ערך 🙂
והנה הסרטון (על הדרך תעשו סאבסקרייב לערוץ שלי. המון סרטונים שווים בדרך)
איך יוצרים איתי קשר? שולחים את הטופס 🙂
אהבת? אשמח לשיתוף
אם עוד לא עשית לייק לעמוד שלי זה לגמרי הזמן.
למה? כי מלא תוכן עמוס בערך מחכה לך שם. מדריכים, מאמרים, סרטונים, פודקאסט, הכל שם. 🙂
עוד פוסטים שיכולים לעניין אותך
קליקבילי פרק 22- עם נתנאל ברוך על Quora
הרשת החברתית – קווארה (Quora) עושה צעדי ענק לעבר השוק הישראלי. לאחרונה התבשרנו שקווארה הושקה בגרסאת בטא בעברית, שכבר עכשיו מאפשרת לגולשים ישראלים לקחת חלק
קליקבילי פרק 21 עם שני חדד. על פיצוח בריף, קמפיין ויראלי שיווק ויזמות
איזה פרק הכנו לכם 🙂 על מה מדברים? על פיצוח בריף. איך מתחילים, איך מקבלים השראה ומסתכלים מנקודת מבט של גולש. על קמפיינים ויראליים שחוצים
מה להעלות ברשתות החברתיות- 30 רעיונות לפוסטים
ליצור תוכן זה קל. ליצור תוכן מעניין, שנותן ערך לגולשים, שמעורר אינטרקציה וגורם לאנשים לרצות עוד מהעמוד העסקי בפייסבוק או הפרופיל העסקי באינסטגרם (והערוץ יוטיוב)
איך לשנות תמונה וכותרת בפוסט עם לינק בפייסבוק
פעם לפני המון המון שנים, כשהיינו מדביקים מאמרים מהאתר שלנו או של הלקוחות שלנו, יכלנו לשנות את התמונה ואת הכותרת של המאמר. לא מעט בעלי
קליקבילי פרק 20- עם חן זיסו. על שופיפיי וחנויות איקומרס
תחום האיקומרס צובר תאוצה בקצב מסחרר. אנחנו עדים לכך שיותר ויותר חנויות ״פיזיות״ ומותגים מתחילים למכור את המוצרים שלהם גם במרחב הוירטואלי. הדיגיטל מאפשר נוחות,
אופטימזציית תקציב לקמפיין (cbo) – איך לעבוד עם זה, מסקנות ותהיות.
בחודשים האחרונים, מאז שפייסבוק הכריזה על כך שבספטמבר כל הקמפיינים יעברו לשיטת אופטיזמציית תקציב ברמת הקמפיין, התחלתי להעביר יותר ויותר קמפיינים לשיטה הזאת. אחרי שאני