איך לבנות קהל מותאם אישית מבוסס איבנט ספציפי בפייסבוק

יוצרים אירוע עם תאריך, שעה וציפייה שהוא יהיה מלא? שיהיה בהצלחה. דרך מערכת הפרסום של פייסבוק יש לכם אפשרות לבנות קהלים מותאמים אישית על סמך הפעולות שהם ביצעו בהקשר של האירוע שלכם. הודיעו שהם משתתפים, סירבו וכו׳.

למה זה טוב? כי אם יש לכם קהל שמעדכן שהוא מגיע לאירוע ולכן הוא קהל רלוונטי וטוב לכם, תוכלו להשתמש בו עבור הקידומים והמטרות השונות שלכם בהמשך.

עקבו אחרי היוטיוב שלנו:

מכירים מישהו שהסרטון יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

הנה פופאפ מעצבן ומפריע שאף אחד לא סובל

אבל בכל זאת כדאי לעצור שניה ולהרשם לרשימת תפוצה שלנו כי:

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן