פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק זה החיים. באמת, אפשר להגיד שאנחנו מכורים לזה.
אם זה תחת המטריה של שיווק דיגיטלי, זה תחת המטריה שלנו. עד כמה אנחנו מכורים לפרסום בפייסבוק בואו רק נגיד שכבר היו לא מעט מקרים שמה שעשינו ב-11 בלילה זה להכנס לקמפיינים שאנחנו מנהלים ולבדוק תוצאות. (אל תתפסו אותנו במילה אבל הא?) האם יהיה נכון להגיד שפרסום ממומן בפייסבוק זה העדיפות העליונה שלנו? תלוי באיזה יום שואלים. אחרי הכל אנחנו מכורים גם לבנייה של אסטרטגיה, לפרסום בגוגל וליצירת תוכן.

אז למה אנחנו כל כך אוהבים פרסום ממומן בפייסבוק?

  • בגלל האפשרויות להגיע לגולשים עם המסרים הכי מדוייקים שיש.

בגלל שאנחנו אוהבים לראות איך כל שקל שיוצא מהתקציב חוזר בדמות ליד או רכישה.

  • כי אנחנו נהנים לתכנן משפך שמעביר את הגולשים בכל מיני נקודות במסע לקוח שלהם ולהתאים את הקופי והקריאטייב לשלב המדויק בו הם נחשפים למודעה שלנו.
  • בגלל היכולת לבצע אופטימיזציה מטורפת ולהבין בדיוק את הגילאים, את המיקום, את הפלטפורמה המשתלמת ביותר,  ולא פחות חשוב- לראות ולנטר את השיח שנוצר בעקבות הקמפיינים שלנו.
  • והכי חשוב כי זה האתגר בסופו של דבר- אנחנו אוהבים לראות איך מה שאנחנו יוצרים ועושים משפיע תאכלס על שורת הרווח של הלקוח באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק לעסק אותו אנחנו מקדמים.

רגע רגע, רק קמפיינים?

לא. מלבד לפרסום ממומן בפייסבוק שכולל כמובן קמפיינים, אנחנו עושים גם פרסום בפייסבוק לעסקים ברמה האורגנית.
מה זה אומר? שאנחנו יוצרים את התוכן, מעודדים אינטראקציות, חושבים איך כל מילה שאנחנו כותבים בפוסט משרתת את העסק ומובילה לעוד חשיפה, אינטראקציות ומניעה לפעולה.

אבל אם החשיפה האורגנית נמוכה, למה זה בכלל טוב?

אנחנו לא מתווכחים על זה. החשיפה האורגנית לא גבוהה בכלל, למעט כמובן במקרים יוצאי דופן. יחד עם זאת, חשוב לזכור שגולשים פעמים רבות נחשפים לתוכן שלכם שיכול להגיע בעזרת פרסום ממומן בפייסבוק מקמפיינים מכווני רכישה, להתעניין במה שאתם מציעים ולרצות לקבל עליכם קצת יותר מידע ואינפורמציה.

מה הם יעשו? יכנסו לעמוד העסקי שלכם כדי לקבל יותר פרטים. שם, רצוי שיחכו להם תכנים רלוונטיים, מעודכנים. כאלו שיאפשרו להם להבין שאתם לא משהו חולף אלא עסק לגיטימי שכל הזמן מייצר תוכן רלוונטי.

וחוץ מזה… אם התוכן טוב והוא פוגש את הקהל הרלוונטי, חשיפה אורגנית מרשימה, בהחלט על הפרק. תשאלו את הלקוח שלנו שבצילום מסך המצורף מתוך פעילות שהכנו עבורו בלי לשים עליה שקל ברמת הממומן.

מה שאנחנו עושים במסגרת הפרסום בפייסבוק לעסקים ברמת ניהול עמודי הסושיאל, זה לאפיין את העסק והמתחרים, להבין מה הטון, השפה ובעיקר הערך שאנחנו יכולים לייצר עבור הגולשים שכן נחשפים לתוכן בעמוד.

ברגע שמשלבים פרסום בין הממומן לאורגני ומקדמים מלבד קמפיינים יותר מכווני רכישה או השארת פרטים גם תוכן שמעניק יותר ערך לגולשים, נהנים מחשיפה יותר גבוהה, חיזוק המותג בראש של הגולשים ויוצרים אקוסיסטם שמשלב בין פעילות תוכן לפעילות מכירתית.

האם בשביל פרסום עסקים בפייסבוק חייבים גם אורגני וגם קמפיינים?

התשובה היא לא. התשובה היותר נכונה היא רצוי. יחד עם זאת, יש לנו לא מעט לקוחות שבהם אנחנו מתמקדים נטו בקמפיינים ממומנים מתוך החלטה אסטרטגית פנימית של העסק שזה התחום בו הם צריכים את העזרה שלנו.

יכול להיות שאתם יודעים לנהל בעצמכם את עמוד הפייסבוק ויש לכם יכולת לייצר יופי של תוכן ואז אנחנו אכן יכולים לעזור לכם עם קמפיינים יותר מדוייקים, או יכול להיות שאתם מחליטים לוותר על פעילות תוכן בדף ורוצים להשקיע נטו בפרפורמנס. בשביל לעזור לכם לדייק את התהליך ולהבין מה יהיה כדאי, אנחנו יכולים בשמחה לדבר.

נקודה נוספת שחשוב שתדעו בכל הנוגע לפרסום עסקים בפייסבוק ברמת התוכן-

תוכן טוב שמייצר אימפקט משרת אותנו בניהול הקמפיין גם בטירגוטים יותר מדויקים. חלק מהיכולות שגורמות לנו כל כך לאהוב פרסום בפייסבוק לעסקים זה היכולת לקחת קהלים שיצרו אינטראקציות עם התוכן שאנחנו מייצרים (ו- או מקדמים) ולמעשה ״לצבוע״ אותם ולהעביר את הגולשים לקמפיינים יותר מוכוונים רכישה או השארת פרטים והפיכה לליד.

שימו לב לדוגמא המצורפת כאן. במסגרת הפרסום בפייסבוק לעסק שאנחנו עושים בתחום מסוים, ניתן לראות שהקהל המטורגט במודעות הינו קהל שמבוסס על אינטרקציות עם תוכן. גולשים שצפו בלייב של הלקוח, הגיבו לפוסטים שהוא העלה וכו׳. 

ברגע שצבענו את כל הדאטה הזאת, אנחנו יכולים להשתמש בה בתוך קמפיין אחר ולמעשה במקום לנסות למצוא קהלים חדשים, להגיע לקהלים ממוקדים ביותר שכבר נחשפו, הגיבו והתעניינו בלקוח שלנו.

והתוצאה?

מה עם פרסום בפייסבוק לעסקים עם חנויות אונליין?

או טוב ששאלתם! כי אנחנו עושים את זה באהבה גדולה (ובתוצאות מעולות) ברגע שאנחנו מתחילים פעילות של פרסום ממומן בפייסבוק למטרות איקומרס, אנחנו מבצעים קודם כל פעולות טכניות על מנת לראות שאנחנו יכולים למדוד ה-כ-ל.

בודקים את האנליטיקס ואת הפיקסל, את האיבנטים ואת הפיד. מוודאים שהכל יורה כמו שצריך, שיש לנו מעקב ולאחר איפיון וחלוקה לסוגי קמפיינים שונים יוצאים לדרך.

אנחנו משתמשים קבוע בכלים מתקדמים של פייסבוק כמו קמפיינים מבוססי רימרקטינג דינאמי על מנת להציג לגולשים לא רק את המסר המדויק ביותר בשלב בו הם נמצאים אלא גם את התמונה והמוצר המדויק ביותר עבורם.

בכל הקשור לפרסום בפייסבוק לעסקים שרוצים למכור אונליין מתוך חנות אנחנו משתמשים במגוון קמפיינים וטקטיקות שונות שמטרתן להשיג לנו את המספרים הרצויים.

לא זבנג וגמרנו!

חשוב לדעת, פרסום עסקים בפייסבוק בין אם מדובר בעסק קטן או מותג גדול זה ממש לא זבנג וגמרנו.

פייסבוק היא לא מכונת שתיה שמכניסים לתוכה מטבע וישר מקבלים תוצאה. כמו כל תהליך בשיווק ופרסום צריך את הזמן להבין מי הקהל שמגיב למסרים שלנו הכי טוב, מה המסרים שעובדים יותר ומה פחות, ועוד.

תהליך עבודה נכון משלב בתוכו נגיעות של תוכן, קמפיינים אבל בעיקר ואולי הכי חשוב הרבה מאוד טסטים.

הסבלנות הנדרשת עוזרת גם לנו וגם ללקוח לדייק יותר ויותר את התהליך, לנסות ולהתנסות בסוגים שונים של קמפיינים, קופי וקריאטייב עד שמתקבלת התוצאה הרצויה.

וגם כשהיא מגיעה, חשוב להישאר כל הזמן עם יד על הדופק.

הקהל יכול להגיע למיצוי, המסרים יכולים להישחק, יש התאמות שצריך כל הזמן לבחון ולבצע.

הקמפיינים שאנחנו מנהלים מקבלים התייחסות כל יום. אם זה עובד מושלם אנחנו נדע איפה לא לגעת, אם יהיה צורך לשפר אנחנו נהיה הראשונים שירימו דגל.

הקמפיינים שאנחנו מנהלים וזה ממש לא משנה אם מדובר על תקציב חודשי של 5,000 שח או של 50,000 ש״ח נבחנים תחת זכוכית מגדלת של הצוות מדי יום. (חוץ מסופ״ש בכל זאת…)

לא נגזים אם נאמר שפרסום בפייסבוק לעסקים זאת אומנות. מעבר לזה שצריך להבין ברמה הטכנית של המערכת כדי לדעת איך היא עובדת, ואיך מנצלים את היכולות שלה חשוב להבין גם ברמה השיווקית כיצד להשתמש בה בשביל להעביר את המסרים הנכונים לגולשים הנכונים, ולגרום להם להפוך מגולשים באינטרנט ללקוחות משלמים.

ואת זה, אנחנו יודעים לעשות מעולה. אם אתם מחפשים סוכנות דיגיטל של אנשים רעבים ומוכשרים שתיקח את מאמצי הפרסום בפייסבוק שלכם לעשרות שלבים קדימה, תרגישו חופשי ליצור אתנו קשר.

רוצים שנעשה לכם את הפרסום בפייסבוק? תשאירו פרטים

כדאי לכם. אנחנו לא זולים, אבל לגמרי שווים את זה 🙂