קריאטייב דינאמי בפייסבוק. למה זה טוב ואיך עושים קמפיין כזה?

מריצים קמפיינים בפייסבוק? יצרתם 3 תמונות מושלמות ויש לכם 5 טקסטים מטורפים, אתם בטוחים שכולם טובים אבל לא ממש סגורים באיזה שילוב הם יעבדו יותר טוב.

תמונה א׳ עם טקסט ג׳ אולי עם טקסט א׳? בקיצר הבנתם את הרעיון. אתם יכולים להריץ כמה טסטים בנפרד כמובן וכל פעם להתאים סוג טקסט אחד עם תמונה אחרת, או שאתם יכולים פשוט להשתמש באופציה שפייסבוק יצרה שנקראית קריאטייב דינמי.

הקריאטייב הדינאמי מאפשר לכם לעלות את התמונות שאתם רוצים, את הטקסטים, הכותרות וכפתורי ההנעה לפעולה שבא לכם לנסות, ופשוט לאפשר למערכת להציג כל פעם שילוב אחר. ככה הגולשים נחשפים למודעות שלכם בוריאציות שונות, מה שחוסך לכם את ההתלבטות, איזו תמונה להציג עם איזו מודעה.

נסו את Dynamic Creative ואולי תגלו אופציה שתקל לכם על החיים קצת.

עקבו אחרי היוטיוב שלנו:

מכירים מישהו שהסרטון יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

נשבע לכם שאני הכי מעניין בדיגיטל - תצטרפו לניוזלטר

יש לי מלא תוכן מעניין בחינם עבורכם

בלי ספאם ועם המון ערך.
שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

שלחו לי דוח

מלאו את הפרטים הבאים והניתוח שלנו בדרך אליכם

דילוג לתוכן