איך לשנות תמונה וכותרת בפוסט עם לינק בפייסבוק

פעם לפני המון המון שנים, כשהיינו מדביקים מאמרים מהאתר שלנו או של הלקוחות שלנו, יכלנו לשנות את התמונה ואת הכותרת של המאמר.

לא מעט בעלי עסקים שמתפעלים אתר כותבים מאמרים בתוך האתר. מכיוון שלא מדובר באנשי מקצוע הם לא שמים לב בד״כ לפרטים הקטנים ואז כשהם היו רוצים לשתף את המאמר בעמוד הפייסבוק שלהם ולפרסם פוסט לינק (פוסט עם לינק למאמר) פייסבוק היתה שואבת תמונה כלשהי מתוך המאמר עם כותרת שלפעמים פשוט לא היתה נראית טוב.

בעבר, היה ניתן כאמור לשנות את התמונה שפייסבוק מושכת או את הכותרת של המאמר ולהפוך אותה ליותר מעניינת. כחלק מהמלחמה בפייק ניוז, פייסבוק הפסיקה את החגיגה, וכיום כשאתם מדביקים קישור של מאמר כלשהו (בהנחה שלא עשיתם פעולות מסויימות בתוך האתר) אין לכם שום שליטה על הנראות. מבאס.

אבל האמת היא, שגם כיום ניתנת לנו האופציה לשלוט על הנראות של התמונה והכותרת, כשאנחנו מפרסמים פוסט לינק. על מנת שנוכל לעשות את זה, אנחנו פשוט צריכים לאשר את הדומיין שלנו ולקשר אותו לביזנס מנג׳ר של העסק.

אם אתם כותבים לאתר שלכם, אז הכל טוב, ואם אתם אנשי סושיאל מדיה שרוצים לקדם תכנים של לקוחות מתוך האתרים שלהם, אני מניח שיש לכם חשבון פרסום שמקושר לביזנס מנג׳ר ורלוונטי לאותו עסק ולקוח ספציפי. במידה ויש, אתם Good To Go. בואו נצא לדרך.

צריך לאשר את הדומיין

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להכנס לביזנס מנג׳ר שלכם (או של הלקוח שלכם)

וללכת להגדרות העסק או – Business Settings.

תמונה מתוך הביזנס מנג׳ר של פייסבוק

ברגע שנכנסתם להגדרות, תגללו למטה, ושם יופיע לכם- Brand Saftey.

ניהול דומיינים מתוך הבינזס מנג׳ר

תחת הלשונית הזאת לחצו על דומיינים.

עכשיו תצטרכו להוסיף את הדומיין שלכם.

לחצו על Add והקלידו את שם הדומיין  ולחצו אישור.

אם אתם מחכים דקה ורואים שכלום לא קורה פשוט תעשו ריפרש לדף ואז אתם תראו את המסך הבא:

עכשיו בעצם פייסבוק מבקשת ממכם לאשר את הדומיין ולהוכיח שאתם אכן הבעלים שלו. איך עושים זאת?

2 אופציות

1- ניתן להעתיק כמו שאתם רואים בסעיף 2 את הטקסט שמופיע, לפנות לאחסון ולהוסיף את זה ב-Dns של האתר (מסובך מדי ודיברתי סינית? זה בסדר עברו לסעיף הבא)

2-אתם יכולים לעבור ללשונית של Html File Upload, להוריד את הקובץ, להכנס ל״מאחורי הקלעים״ של האתר שלכם, לעלות את הקובץ לספריית ה- Root  של האתר, להכנס לקישור שמצורף בסעיף 3, לאשר וזהו. הדומיין שלכם מאושר ואתם יכולים עכשיו לשנות תמונות וכותרות.

(אם גם הסעיף הזה קצת מורכב, תמיד אפשר להעזר בשירותיו של מי שבנה לכם את האתר או של מתכנת שטיק טק יסגור לכם את הפינה הזאת, רק תעבירו להם את הקובץ, חכו שהם יגידו שזה בוצע, תלחצו על הקישור בסעיף 3, תאשרו ואתם מסודרים).

בסוף זה אמור להיראות לכם ככה:

עכשיו שימו לב בעמוד, איך פייסבוק כביכול מושך את המאמר כשאני שם אותו בפוסט, ואיך בזכות זה שהדומיין שלי מחובר, אני יכול לשנות תמונות וכותרות

ועכשיו תצוגה סופית אחרי שאני משנה כותרות ותמונה.

נחמד לא?

שימו לב רק להתאים את הגודל של התמונה, לפוסט עם לינק (628*1200) והחיים שלכם מסודרים.

עוד דבר מגניב- אפשר להוסיף מספר תמונות ולייצר גלריית תמונות. למה זה טוב? אולי התמונה הראשונה שהגולש רואה לא תשכנע אותו להקליק על המאמר שלכם אבל השנייה כן? שווה לנסות. בקיצר, ברגע שאתם משייכים את הדומיין לביזנס מנג׳ר, נפתחות לכם כמו שאתם רואים אחלה אופציות לשחק איתם.

תהנו!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן