4 דרכים להשיג יותר טראפיק אורגני מהאינסטגרם שלכם

יש לכם חשבון אינסטגרם עסקי שמייצר מלא מעורבות, יש לכם 9,999 עוקבים שצורכים את התוכן שלכם בהתלהבות.
אתם משתוקקים כבר להפוך את האינסטגרם למכונה שמייצרת עבורכם תנועה לאתר/לדפי הנחיתה ומתרגמת את אותו טראפיק ללקוחות נכון?

הסטוריז שלכם מקבלים ים של צפיות אבל בגלל שחסר לכם עוד עוקב אחד כדי להיות על 10,000 עדיין אין לכם את האפשרות של הוספת קישורים לסטוריז. מתסכל הא?

בין אם עברתם את ה-10,000 עוקבים והאופציה של לינקים בסטוריז פתוחה לכם, לבין אם אתם עומדים על 500 עוקבים והאופציה של לינקים בסטוריז עוד רחוקה ממכם שנות אור, זה לא אומר שאתם לא יכולים להשתמש בכלים הקיימים שאינסטגרם כן מאפשרת לכם, בשביל לייצר עוד תנועה אורגנית מאינסטגרם לנכס הדיגיטלי שלכם.

בעולם מושלים, בכל פוסט שהייתם מעלים באינסטגרם, היתה לכם אפשרות גם להדביק את הקישור שאליו אתם רוצים שגולשים יעברו ישירות מהאינסטגרם שלכם. לצערנו, אין את האפשרות של הוספת לינקים לפוסט בניגוד למשל לפייסבוק.

אז מה עושים ואיך בכל זאת מגדילים טראפיק מהאינסטגרם?

באמצעות הפעולות הבאות:

1.משתמשים ב- IGTV-
מעלים סרטונים של יותר מדקה? מעולה. אתם בוודאי יודעים כבר שיש לכם אפשרות לעלות סרטונים ל- IGTV  ולהנות מהדקה הראשונה של הסרטון שלכם, כפוסט שעולה בפיד נכון? יופי.

מה שאנשים לא בהכרח יודעים, זה שלתיאור של הסרטון שלכם ב- IGTV, יש אפשרות להוסיף קישור החוצה.

כלומר אתם מעלים סרטון, כותבים בתיאור את תוכן הפוסט ויכולים לפנק בלינק. כל גולש שבעצם נחשף לאותו סרטון וקורא מה שיש לכם להגיד, גם יכול ללחוץ על הקישור ולצאת מאינסטגרם לאתר שלכם.

2.שימוש ב- DM
הנה טקטיקה קטנה שאתם יכולים להשתמש בה. העליתם פוסט, משהו בסגנון של הכנתי מאמר חדש, כל מי שרוצה קישור למאמר (או למוצר, לחנות או מה שזה לא יהיה שאתם מציעים) שירשום בתגובות שהוא מעוניין.

ברגע שגולשים מגיבים שהם מעוניינים, אתם נכנסים לפרופיל שלהם, שולחים להם הודעה פרטית עם לינק (כי בהודעות אפשר) וככה אתם מגדילים את הטראפיק לאתר שלכם.

בנוסף, פלוס גדול בשיטה הזאת, הוא שברגע ששלחתם לינק, יש לכם כבר התחלה יותר מקרבת ופרטית עם הגולש והלקוח הפוטנציאלי שלכם. נכון זה יהיה סזיפי, במיוחד אם יהיו לכם הרבה פניות, אבל כנראה שהדרך הזאת בה הגולש מקבל ישירות את הקישור לצ׳אט שלו, יגדיל את הסיכוי שהוא גם באמת יכנס לאתר שלכם.

3.שימוש בביו אבל בצורה נכונה
נתחיל מזה שקודם כל בביו, ניתן להוסיף קישור אחד. אבל מה קורה אם יש יש לכם מספר קישורים שאתם רוצים להפנות אליהם גולשים? נניח אתר, דף נחיתה או מאמרים שונים? נאלץ כל פעם להחליף קישורים לא? אז לא.

אפשר להשתמש בשירות כמו לינקטרי (גם בגרסה חינמית) ולייצר מעין קישור עליון כללי, תחתיו תוכלו להוסיף קישורים נוספים.

הגולשים נכנסים לביו שלכם, רואים שהוספתם כותרת ברורה (ואתם חייבים להוסיף כזאת) שאומרת לאנשים לחצו כאן, וברגע שהם לוחצים על הלינק שמופיע להם, למעשה נפתח להם תפריט עם מגוון קישורים, שביניהם הם יכולים לבחור איפה להקליק. (אלו כמובן הקישורים הרלוונטים לביזנס שלכם).

4.סטוריז, אבל עם טוויסט-
כבר הבהרנו בהתחלה ואני מניח שאתם מודעים לזה. אין לכם 10,000 עוקבים? אין לכם אפשרות לעלות לינק ישירות לסטורי ולהנות מה- Swipe Up. אבל קבלו קומבינה שתוכל לעזור לכם.

זוכרים את האפשרות להוסיף לינק לסרטוני IGTV  שלכם? אז דעו שאתם יכולים לשתף את הסרטונים שאתם מעלים ל-IGTV גם לסטוריז שלכם. גולשים רואים את הסטורי, לוחצים עליו, עוברים ל- IGTV  איפה שמחכה להם הלינק והחיים יפים.

עוד טיפ קומבינה קטן לסטוריז זה לשלב בין הסטוריז ל- DM.
בדומה לפוסט, תעלו סטורי שמדבר על המאמר או האתר שאתם רוצים להזרים אליו טראפיק, תוסיפי סטיקר שמניע לפעולה סופר ברור כמו DM. ככה גולשים יוכלו ללחוץ על הכפתור, להכנס ישירות לצ׳אט אתכם ולקבל ממכם את הלינק.

טיפ נוסף ואחרון– אם עשינו שימוש בסטוריז ב IGTV  ו-ב DM , בואו נעשה גם שימוש בביו.

איך? פשוט מאוד. אתם מעלים סטוריז, מתייגים את עצמכם (כן כן) בוחרים כפתור הנעה לפעולה סטייל- Click Here.

את הכפתור של לחצו כאן, אתם מגדילים ושמים לפני התיוג שעשיתם לעצמכם. בכך אתם בעצם מסתירים את התיוג. ברגע שגולש לוחץ על הכפתור יש לו אפשרות לעבור לפרופיל שלכם ושם כמובן לבחור אם לעקוב אחריכם או להיכנס לקישור שבביו (לשם אנחנו מכוונים).

נכון נדרשת כאן לא מעט עבודה סזיפית לעתים, אך הפעולות הקטנות האלו לחלוטין יכולות לכם להזרים יותר טראפיק אורגני מאינסטגרם לנכסים הדיגיטליים שלכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן