פרק 48 – מנהלי מדיה חברתית – מה זה באמת אומר להיות מנהל סושיאל מדיה

ניהול מדיה חברתית מה זה בתאכלס אומר? בפרק הזה אני צולל פנימה לאחד התפקידים המעניינים שיש בתחום הדיגיטל, תפקיד מנהלת או מנהל הסושיאל מדיה. הסיבה שהנושא שהפרק הזה מחייב חפירה משמעותית, היא כי עם הזמן הגדרת התפקיד של מנהל המדיה החברתית קצת נשחק. מצד אחד ניתן לחשוב שכל מי שיודע לכתוב כמה מילים ולעלות סטורי הוא מנהל סושיאל, מצד שני כשמחפשים מנהלי סושיאל רשימת הדרישות לתפקיד הרבה פעמים לא באמת קשורה לעבודה של מנהלי המדיה החברתית בפועל.

אז בשביל לעשות סדר, אני מפרק לגורמים מה מנהלי מדיה חברתית צריכים לעשות בכל פלטפורמה ומסביר בדיוק מה ההבדל בין מנהלי סושיאל מדיה ליצרני תוכן.

התשלום עבור האזנה לפרק? שיתוף שלו עם עוד בן אדם אחד 🙂 פשוט ספרו לעוד מישהו עליו ותעזרו לי ולנו להפיץ את הבשורה של הפודקאסט, שיגיע לכמה שיותר אנשים שזה אכן רלוונטי עבורם.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

בואו נשב לקפה.

(או לזום, או לטלפון, מה שהולך היום)

דילוג לתוכן