סושיאל

ניהול סושיאל

ניהול סושיאל (ניהול עמוד עסקי בפייסבוק או ניהול פרופיל אינסטגרם לצורך העניין) זה ממש לא לכתוב פוסט יפה ולהוסיף תמונה.
ניהול סושיאל דורש הכרה של הלקוח, את השפה של העסק, את קהל היעד, הבנה בטרנדים עכשוויים ובניית תכנית פעולה מדויקת.

חלפו הימים ״שלנהל סושיאל״ היה מספיק לדעת לכתוב מגניב.
במיוחד היום כשפייסבוק ואינסטגרם מצהירות בגלוי שכדאי לתת דגש גם לחומרים בוידאו. ניהול רשתות חברתיות דורש קודם כל להתחבר למטרות והיעדים של הלקוח.
כשאנחנו מדברים על ניהול סושיאל אנחנו מסתכלים על הרשתות החברתיות כפעילות שתומכת במאמצים של הקמפיינים הממומנים שלנו.

בנייה וחיזוק המותג באמצעות תוכן ויצירת אינטראקציה עם הגולשים

בנייה וחיזוק המותג באמצעות תוכן
ויצירת אינטראקציה עם הגולשים

הדבר האחרון שאנחנו עושים זה להפוך את עמוד הפייסבוק או האינסטגרם ללוח מודעות. ברשתות החברתיות אנחנו רוצים לייצר שיח,
לבנות את המותג, לגרום לאנשים להתרגש, לצחוק,
לשתף וללמוד מהתוכן של הלקוח.

אנחנו הופכים את הערוצים האלו למכונות תוכן שהדגש העיקרי שלהם הוא במתן ערך לגולשים. חשוב תמיד שנקודת המוצא תהיה שלא בכל רגע נתון כל מי שעוקב אחרי התוכן שלנו הוא גם מי שצריך את השירות או המוצר של הלקוח כאן ועכשיו. לכן תוכן ברשתות החברתיות זה משחק לטווח ארוך.

ככל שגולשים נחשפים למסרים, לתכנים, לפוסטים, לסטוריז או לרילז אנחנו נשארים עם המותג של הלקוח בראש שלהם, גם אם זה ברמת הלא מודע. וכשהם יהיו בשלים או יהיה להם את הצורך בשירות או מוצר כמו של הלקוחות שלנו? נחשו מי השם הראשון שיעלה להם בראש? ואז? ואז הם כבר פונים באופן עצמאי שזה כיף גדול.

השילוב שבין קמפיינים ממומנים ברשת החברתית לעבודת מנהל הסושיאל

בנוסף, הפעילות שלנו במסגרת ניהול הרשתות החברתיות תורמת לקמפיינים הממומנים ב-2 אפיקים.

צביעת קהלים

הוא עוזר לנו ״לצבוע״ גולשים רלוונטיים שיצרו אינטראקציות עם עמודי הסושיאל של הלקוח. כאלו ששלחו הודעה, הגיבו לפוסט או ביקרו בעמוד. את הקהלים האלו אנחנו יכולים אח"כ לטרגט גם בקמפיינים ממומנים על מנת למכור להם משהו. בנוסף הקהלים האלו משמשים אותנו ליצירת קהלים דומים במערכת הפרסום של פייסבוק/אינסטגרם
ובכך להגיע לקהלי יעד רלוונטיים נוספים.

פגישה הגולש עם תוכן איכותי של המותג

כשגולשים רואים מודעה ממומנת מעסק שמעניין אותם כי המודעה טובה, אבל הם לא בהכרח מכירים את המותג, הרבה פעמים הם יכנסו לבדוק באינסטגרם או בפייסבוק במי מדובר.

שם אנחנו רוצים לחכות להם עם תוכן עדכני, חדשני, וכזה שמשדר שיש כאן ביזנס שיודע על מה הוא מדבר.
הרי בואו נסכים שאם גולש יכנס לעמוד פייסבוק ויראה שהפוסט האחרון שהעסק העלה היה לפני שנתיים זה קצת פחות יעשה לו את זה להשאיר פרטים מאשר עמוד פייסבוק מתוחזק.

הינה חלק מהעסקים שכבר עובדים איתנו!

הינה חלק מהעסקים שכבר עובדים איתנו!

ניהול סושיאל עם דורון מדיה

אחרי שאנחנו מבינים ולומדים את הלקוח, את המוצר או השירות, את המתחרים, את השוק וקהלי היעד, אנחנו ניגשים לבנות תכנית תוכן שכוללת פוסטים, סטוריז ורילז שיעניינו את הגולשים.

אנחנו רוצים להנגיש להם את המותג, אנחנו רוצים לייצר שיח, אנחנו רוצים לראות שכמות האינטרקציות והעוקבים גודלת בצורה יפה
(ואין לנו בעיה שזה איטי אבל איכותי).

אנחנו רוצים שיעקבו אחרי ערוצי המדיה החברתית של הלקוחות שלנו רק הגולשים שיכולים להיות גם הם לקוחות.

אנחנו אוהבים לעבוד בדרך כלל בצורה מסודרת ומתוכננת עם גאנט דו שבועי בו אנחנו יודעים מה סוג התוכן שאנחנו רוצים לעלות ובאיזה ימים. בגלל שהחשיפה האורגנית בעייתית, אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להקצות תקציב קטן וייעודי לקידום תוכן כדי לחזק אותו
ולהגיע לעיניים חדשות.

עבודת מנהל הסושיאל ברשתות החברתיות

אנחנו יוצרים אינטרקציות יזומות עם גולשים שאיתרנו ויכולים להיות קהלי יעד פוטנציאליים זה אומר שאנחנו דואגים להסב את תשומת ליבם שהחשבון אינסטגרם של הלקוח שלנו קיים על מנת שהם יוכלו להיכנס, להכיר ולבחור לעקוב אחריו
(ושם הרי יחכה להם תוכן טיל שיגרום להם לרצות להישאר ולצרוך עוד)

אנחנו עושים מחקר האשטגים ומחפשים האשטגים רלוונטים, אופטימיזציה לתוכן ולנראות של הערוצי הסושיאל והכי חשוב- לוקחים את המשפט הידוע ״התוכן הוא המלך״ לאקסטרים ומשקיעים המון זמן ומחשבה בכתיבה, ובעיצוב של התכנים השונים שעולים.

מה צריך לדעת שמתחילים פעילות סושיאל

אחרי שמסכמים שיוצאים לדרך אנחנו מקבלים גישות לפייסבוק ולאינסטגרם, עושים פגישת תוכן בה אנחנו מציגים הדמיות וכיוונים שאנחנו חושבים שיהיו נכונים על סמך כל המידע שאספנו בפגישה המוקדמת, מקבלים את האור ירוק מכם ויוצאים לדרך עם אסטרטגית תוכן מדוייקת שמעניקה ערך לגולשים ומבשלת אותם לאט לאט עד שיהיו בשלים לקנות.

ואם השירות/מוצר שלי משעממים?

אנחנו נדע איך לקחת אותם ולבנות סביבם תוכן שיעניק להם חיים, יהפוך אתכם לאוטוריטות בתחום שלכם וניצור תוכן שיגרום לגולשים לא רק לעשות לייק או פולואו אלא גם לשאול אתכם- כמה זה עולה 🙂

רוצים שנבנה לכם אסטרטגית תוכן ונקח ליידים שלנו את ניהול הסושיאל שלכם? אתם כבר יודעים מה צריך לעשות לא? להשאיר פרטים וזה.

רוצים תוצאות לעסק שלכם?

רוצים תוצאות לעסק שלכם?

דילוג לתוכן