קליקבילי עם שייקה פודקאסט מס' 3

קליקבילי פודקאסט עם שייקה

ויקיפדיה- איך בכלל מתנהל כל הדבר המטורף הזה? האם אפשר להשתמש בתמונות שיש שם לצורכי שיווק ושימוש חופשי? האם באמת כל אחד יכול לכתוב שם ומה מנגנון הפיקוח שעומד מאחורי זה?

שייקה, אלוף ויקיפדיה ואיש שיווק דיגיטלי מעולה, מספק הצצה מסקרנת מאחורי הקלעים. בנוסף, בפרק הזה אנחנו מדברים על ההבדלים בין צד לקוח לצד מפרסם, על האחריות שיש למשרדי פרסום כלפי המותגים אותם הם מנהלים, על הדברים שכל איש PPC צריך, והאם השילוב בין האון ליין לאוף ליין הוא הכרחי. ערימות של ערך בדרך לאוזניים שלכם.

תהנו 🙂

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

שלחו לי דוח

מלאו את הפרטים הבאים והניתוח שלנו בדרך אליכם

דילוג לתוכן