קליקבילי עם אסנת גואז פרק מס 10 על סטוריטלינג, ספרים ושיווק

לספר סיפור. זאת כל התורה. אבל איך מספרים סיפור? איך מתאימים את הסיפור של כל עסק ועסק לזמן נתון וללקוח שעומד ממול. מה ההבדל בין לספר סיפור בפייסבוק ולספר סיפור באינסטגרם? למה אנשי שיווק ועסקים חייבים לחדד את הסיפור והמסר באופן שוטף, כיצד בונים בכלל סיפור ולמה כדאי תמיד למצוא את סיפורי הסינדרלה שלנו.


אסנת גואז היא אמנית סטוריטלינג ומחברת הספר התחילו לספר. בפרק מס׳ 10 של קליקבילי אנחנו עונים על כל השאלות הללו ועוד. עוסקים בשיווק? הפרק הזה יעזור לכם לספר את הסיפור של המותג שלכם בצורה טובה יותר. האזנה מעולה!


עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

אנחנו עושים שיווק ופרסום

אם אתם צריכים ורוצים סוכנות דיגיטל, מלאו פרטים.

  • ניהול קמפיינים בטיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק, גוגל יוטיוב ועוד.
  • ניהול רשתות חברתיות.
  • יצירת תוכן בפרוייקטים חד פעמיים, ייעוץ והדרכות לארגונים. דברו איתנו.
דילוג לתוכן