פרק 47 – תוכן אורגני – מי צריך אותו, איך הוא קשור לקמפיינים, למה הוא טוב, והאם כדאי להשקיע בו זמן בכלל

שנדבר קצת על תוכן אורגני? יש לו בכלל חשיבות בעידן בו החשיפה האורגנית מאוד נמוכה?

האם יש טעם בכלל להשקיע בו או שכדאי ללכת רק לקמפיין ממומן בגוגל או פייסבוק?

עסקים שמתעלמים מהתוכן, במיוחד אם אנחנו לא מדברים על עסקים מוכרים, ועל אחת כמה וכמה אם אנחנו מדברים על עסקים של וואן מן שואו, שמתעלמים מהתוכן, עושים לדעתנו טעות.

התוכן האורגני שהם מייצרים, לא רק עוזר להם למודעות ולנוכחות ברשת, אלא גם יש לו חלק חשוב ומשפיע בכל מה שקשור לקמפיינים ממומנים. תוכן אורגני הוא לא במקום או נגד קמפיין ממומן, אלא אם נעשה בצורה נכונה, הופך להיות חלק שמאוד משפיע על הקמפיינים. על כל העולם של תוכן אורגני או תוכן אורגני עם כוכבית (בפרק תבינו למה כוכבית) אני מדבר בפרק הנוכחי.

התשלום עבור האזנה לפרק? שיתוף שלו עם עוד בן אדם אחד 🙂 פשוט ספרו לעוד מישהו עליו ותעזרו לי ולנו להפיץ את הבשורה של הפודקאסט, שיגיע לכמה שיותר אנשים שזה אכן רלוונטי עבורם.

שתיהיה האזנה מעולה.

להאזנה בספוטיפיי לחצו פה

להאזנה באפל פודקאסט לחצו פה

להאזנה בגוגל פודקאסט לחצו פה

להאזנה ביוטיוב לחצו פה

עקבו אחרי קליקבילי:

מכירים מישהו שהפרק יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

הנה פופאפ מעצבן ומפריע שאף אחד לא סובל

אבל בכל זאת כדאי לעצור שניה ולהרשם לרשימת תפוצה שלנו כי:

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן