איך לקדם פוסט של אינסטגרם

איך לקדם פוסט של אינסטגרם

חיכינו חיכינו, והנה זה קורה. בשעה טובה, אפשר לקדם פוסטים של אינסטגרם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, מה שמאפשר לנו כמפרסמים לטרגט בדיוק כמו שצריך את הקהלים שאליהם אנחנו מכוונים.

מה השתנה באינסטגרם הזה?

עד ממש לפני כמה ימים (מאמר זה נכתב באמצע יוני 2018), הדרך לקדם פוסטים שעלו באינסטגרם היתה דרך האפליקציה עצמה, אך הטירגוטים היו שם איך נאמר זאת בעדינות… אללה יסטור.

רחב מדי, לא מטורגט כמו שצריך, חוסר יכולת להנות מקהלים שמורים ובעיקר, הרבה עבודה על עיוור. פייסבוק הבינו כמובן את הצורך ואת הבעיה ויותר מזה הבינו שברגע שתיפתח האפשרות לטרגט קהלים ולקדם את הפוסטים שעולים באינסטגרם בצורה יעילה יותר, כך גם ההכנסות יגדלו בהתאם, והנה, סוף סוף הרגע המיוחל קרה.

אפשר לקדם פוסטים באינסטגרם

ולא, הכוונה כמובן היא לא לפוסטים או מודעות שהעליתם בפייסבוק ואחד המיקומים שאתם רוצים שהמודעות יופיעו בו יהיה האינסטגרם שלכם, אלא פוסטים שעלו לעמוד האינסטוש.

הצורה בה הדברים נעשים היא פשוטה. קידמתם פעם פוסט שהעליתם לפייסבוק בממומן? אז אותו הדבר בדיוק. (הכוונה היא לא לבוסט פוסט, אלא קידום פוסט ממש מתוך מערכת הפרסום).

במידה ואתם לא לגמרי יודעים או שולטים באיך לקדם דרך מנהל המודעות, המדריך הקצר הזה יסגור לכם את הפינה.

נתחיל בקידום פוסטים של אינסטגרם.

הדבר הראשון שיש לעשות הוא להכנס לחשבון המודעות ולבחור את האובייקט Engagement (או מעורבות אם שפת הממשק שלכם בעברית).
מעורבות קמפיין
לאחר מכן נגיע לאופציות הטירגוטים ופה נתחיל לסמן את הקהלים שאנחנו רוצים. לוקיישן נבחר את המדינה או האזור שרלוונטי לנו (כמובן לפי אופי העסק), נגדיר גילאים, מגדר, תחומי עניין שרלוונטים לנו ואי הכללה במידת הצורך לתחומי עניין שלא רלוונטים לנו.

(אם אינכם יודעים כיצד לתפעל את מערכת הפרסום וכיצד לטרגט קהלים, מוזמנים לפנות אלי כדי שאחדד את הדברים).

במיקומים, חשוב מאוד להקפיד להוריד את פייסבוק ולהשאיר רק את אינסטגרם ואת הפיד, הרי המטרה שלנו זה לחשוף באינסטגרם את החשבון העסקי שלנו לכמה שיותר משתמשים בתוך הפלטפורמה עצמה.
מיקומים במערכת הפרסום

לאחר שסיימנו עם שלב הטירגוטים והתקציב אותו אנחנו מקציבים לטובת הפרסום נתקדם הלאה למסך הבא.

פה חשוב לוודא כי עמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם מסונכרנים. לחיצה על הכפתור של אזור האינסטגרם תעזור לכם לחבר בין השניים במידה ועוד לא עשיתם את זה.
חיבור בין אינסטגרם לפייסבוק
ברגע שהאינסטגרם ועמוד הפייסבוק מחוברים, כאשר תלחצו על אזור בחירת הפוסט, תראו את כל הפוסטים שהעליתם גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. מן הסתם תזהו אותם לפי האייקון שיש ליד כל פוסט. בחרו את הפוסט מהאינסטגרם שאתם רוצים לקדם, וזהו. אשרו את הקמפיין וצאו לדרך.

פוסטים באינסטגרם ופייסבוק

קידום כזה לקהל יעד רלוונטי יחשוף את הפוסט והפרופיל שלכם ללקוחות פוטנציאלים וגם בהחלט יעזור לכם לצבור עוקבים חדשים.

אהבתם? שתפו בפייסבוק ואל תשכחו לעקוב אחרי גם באינסטגרם וגם בפייסבוק. שאלות, הערות וכו׳ תרגישו חופשי להגיב כאן או בעמוד הפייסבוק שלי.

אם אתם מעדיפים לראות סרטון הדרכה צעד אחרי צעד מאשר לקרוא את המאמר, לחצו כאן פליי.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן