איך למקסם טראפיק מ-יוטיוב ולהשיג עוד לידים/ חלק ראשון.

בהתחשב בעובדה שמדובר במנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, יו-טיוב יכולה בקלות להפוך למקור תנועה מטורף לאתר או לדף הנחיתה שלנו. מנהל הסרטונים שבפלטפורמה מאפשר לנו להשתמש בכל מיני כלים פנימיים, על מנת שנוכל להפוך את אותם גולשים שרואים עכשיו את הסרטון שלנו לדף נחיתה ייעודי, שם תחכה להם הצעה שהם לא יוכלו לסרב לה. או שכן, תלוי בכם.

אנשי מקצוע ובעלי עסקים מעלים סרטונים ליוטיוב מתוך תקווה כי כאשר גולש יחפש ביטוי רלוונטי הסרטון שלהם יופיע. במקרים רבים, אם נעשתה אופטימזציה כמו שצריך, אם אותו גולש יחפש את הביטוי המבוקש בגוגל ולא בהכרח בתוך יוטיוב עצמו, גם אז הסרטון של העסק יופיע במקומות הראשונים. עד כאן – נהדר ובהחלט משרת את המטרה, אבל מה שבעלי עסקים רבים מפספסים זה את האפשרות לייצר טראפיק ממש מתוך הסרטון בעזרת אותם כלים שהחבר׳ה הטובים מיו-טיוב פיתחו עבורנו. במאמר הזה נתמקד באחד מאותם כלים שימושיים כל כך. קוראים יקרים, תכירו את Cards.

הנעה לפעולה זה החיים

אז למה cards כל כך מעולה לנו? כי ברגע שמופיע קארד שכזה, על המסך, העין האנושית מסתקרנת. הוא מעורר אינטרקציה ומאפשר לנו ליצור אזור בו אנו מניעים לפעולה את הגולש ושולחים אותו למקור שאנחנו רוצים. הנה דוגמא לאופן שבו זה נראה בפועל:

טיזר של כרטיסיה ביו טיוב

בהתחלה יש לנו סימן קריאה, שגורם לגולש להגיד משהו כמו "הממממ וואט דה פאק איז דיס?", ואז אחרי, נפתח לנו טיזר ולאחר מכן נפתח לנו preview ללינק אליו אנחנו מכוונים. לחיצה עליו תטיס את הגולש לאתר שרקחנו עבורו.

כרטיסה ביו טיוב

ככה תעשו את זה בפועל:

כנסו למנהל הסרטונים שלכם. משם לכו ל-videos, ולחצו על הלחצן שליד ה-edit. מבין האופציות שיפתחו לכם, לחצו על cards, וכמובן Add Card. עכשיו יש לכם מספר אופציות לבחור מה אתם רוצים לקדם. רוצים לקדם וידאו ספציפי או פלייליסט מתוך הערוץ שלכם? בחרו את הבחירה הראשונה, רוצים לקדם ערוץ? בחירה שנייה. בא לכם לעשות סקר? בחירה שלישית. לבסוף קישור לאתר שלכם.

יצירת כרטיסיה ביו טיוב

אחרי שבחרתם את האופציה העדיפה עליכם, לחצו על Create Card. עכשיו אתם צריכים להחליט איפה ימוקם אותו כפתור סימן שאלה שהולך להפתיע את הצופים. מקמו אותו על הטיימליין, ויאללה, טראפיק!

בנוסף אם משהו לא ברור לכם, מצורף סרטון הדרכה בנושא:

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון.התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות.בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות.מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

רגע... לפני הקליק על ה-X

3 סיבות למה כדאי לך להרשם לניוזלטר שלנו

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן