ספליט טסט בפייסבוק (A/B Testing) איך עושים את זה ולמה זה חשוב

הספליט טסט בפייסבוק מאפשר לנו לבודד משתנים מסויימים שאנחנו רוצים לבדוק על מנת להבין מה עובד לנו טוב יותר.

בצורה רגילה, אם אנחנו עולים למשל עם 2 מודעות בכל קמפיין על מנת לבחון איזו מודעה תעבוד לנו טוב יותר, אנחנו לא מקבלים את התמונה המלאה, מכיוון שפייסבוק ברוב המצבים תתחיל לתעדף מודעה אחת על פני השניה ולכן היא גם זאת שתקבל את מירב התקציב והחשיפות, לכן הנתונים שנקבל לא בהכרח יהיו מדוייקים ב-100% לגבי איזו מודעה עובדת יותר טוב.

הספליט טסט בפייסבוק מאפשר לנו לבודד כאמור משתנה אחד ולבדוק בחלוקת תקציב שווה בדיוק, מה עובד לנו יותר טוב.

עקבו אחרי היוטיוב שלנו:

מכירים מישהו שהסרטון יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן