ספליט טסט בפייסבוק (A/B Testing) איך עושים את זה ולמה זה חשוב

הספליט טסט בפייסבוק מאפשר לנו לבודד משתנים מסויימים שאנחנו רוצים לבדוק על מנת להבין מה עובד לנו טוב יותר.

בצורה רגילה, אם אנחנו עולים למשל עם 2 מודעות בכל קמפיין על מנת לבחון איזו מודעה תעבוד לנו טוב יותר, אנחנו לא מקבלים את התמונה המלאה, מכיוון שפייסבוק ברוב המצבים תתחיל לתעדף מודעה אחת על פני השניה ולכן היא גם זאת שתקבל את מירב התקציב והחשיפות, לכן הנתונים שנקבל לא בהכרח יהיו מדוייקים ב-100% לגבי איזו מודעה עובדת יותר טוב.

הספליט טסט בפייסבוק מאפשר לנו לבודד כאמור משתנה אחד ולבדוק בחלוקת תקציב שווה בדיוק, מה עובד לנו יותר טוב.

עקבו אחרי היוטיוב שלנו:

מכירים מישהו שהסרטון יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

בואו נדבר ביזנס. רוצים לעבוד יחד? שלחו הודעה

על ״תוכן בכפית״ כבר יצא לך לשמוע?

יש לנו מוצר שיהפוך את תהליך יצירת התוכן שלך לקל יותר!

למעלה מ-400 רעיונות תוכן שאשכרה יש מאחוריהן מחשבה. לא רק תוכן ״כי צריך״, אלא כזה שיעזור לך להבין למה לעשות כל דבר ואיך למנף אותו ליצירת אינטרקציות, הגברת חשיפה לעסק ויצירת לידים והזדמנויות ללקוחות חדשים.

הנה פופאפ מעצבן ומפריע שאף אחד לא סובל

אבל בכל זאת כדאי לעצור שניה ולהרשם לרשימת תפוצה שלנו כי:

  • אני (יואל) מתעב ספאם, לכן אין מצב שאפציץ 17 מיילים ביום.
  • כשכן אשלח מייל, ב-99% מהזמן יהיה בו ערך ואולי 1% אציע לך משהו (לעתים ממש רחוקות)
  • אני רוצה לפתוח איתך ערוץ טיפה יותר אישי וחשוף ולשתף בתוכן שלא בהכרח עולה לבלוג.
דילוג לתוכן