אתם מנהלי סושיאל? אתם יוצרי תוכן? אתם רק אחד מהם? אתם שניהם? אתם במשבר זהות?
סתם, אין לנו ספק שאתם יודעים מה אתם עושים, אבל אם נוכל לעזור לכל אחד מכם אפילו בטיפה להיות מנהלי סושיאל עוד קצת יותר טובים, כולנו נהנה מזה.
ואם אתם אתם מנהלי סושיאל טריים שממש לא מזמן סיימו קורס ביצירת תוכן וניהול מדיה חברתית, אז בכלל המסמך הקצר הזה יעזור לכם להיות אנשי מקצוע איכותיים יותר.
בלי לאכול את הראש יותר מדי, תשאירו שם ומייל – והקובץ הכל כך חשוב הזה בדרך לאינבוקס שלכם.
נעים מאוד, יואל. אני בעולם השיווק והפרסום בדיגיטל מאז 2014
ניהלתי סושיאל לעשרות מותגים וגם כיום בסוכנות שלי ״דורון מדיה״ אנחנו מנהלים סושיאל ויוצרים תוכן למותגים מובילים.
מ-2017 אני מרצה על שיווק ופרסום במכללות המובילות בישראל ללימודי דיגיטל, כשבין היתר אני מלמד איך בונים ומנהלים קמפיינים וכמובן את עולמות התוכן, יצירה של תוכן לסושיאל עבור עסקים ואיך ליצור בהם בידול, שפה ואיך עושים שימוש במדיה החברתית כדי לחזק ולהגביר מודעות למותג.
המסמך הזה הוא קצר, אפקטיבי ומטרתו היא לעזור למנהלי סושיאל להיות יותר טובים ממה שהם היום.
בתור בעלים של סוכנות ומרצה, אני רואה לא פעם את הפערים השונים שמפרידים בין אנשים שיודעים ליצור תוכן סבבה לאנשים שבאמת יודעים לנהל סושיאל.
אז אם אתם בתחום של ניהול מדיה חברתית, ה- PDF הזה יתן לכם ערך ויעזור לכם להיות אנשי מקצוע יותר טובים.
בהצלחה!
נעים מאוד, יואל. אני בעולם השיווק והפרסום בדיגיטל מאז 2014
ניהלתי סושיאל לעשרות מותגים וגם כיום בסוכנות שלי ״דורון מדיה״ אנחנו מנהלים סושיאל ויוצרים תוכן למותגים מובילים.
מ-2017 אני מרצה על שיווק ופרסום במכללות המובילות בישראל ללימודי דיגיטל, כשבין היתר אני מלמד איך בונים ומנהלים קמפיינים וכמובן את עולמות התוכן, יצירה של תוכן לסושיאל עבור עסקים ואיך ליצור בהם בידול, שפה ואיך עושים שימוש במדיה החברתית כדי לחזק ולהגביר מודעות למותג.
המסמך הזה הוא קצר, אפקטיבי ומטרתו היא לעזור למנהלי סושיאל להיות יותר טובים ממה שהם היום.
בתור בעלים של סוכנות ומרצה, אני רואה לא פעם את הפערים השונים שמפרידים בין אנשים שיודעים ליצור תוכן סבבה לאנשים שבאמת יודעים לנהל סושיאל.
אז אם אתם בתחום של ניהול מדיה חברתית, ה- PDF הזה יתן לכם ערך ויעזור לכם להיות אנשי מקצוע יותר טובים.
בהצלחה!
בעלים של ״דורון מדיה״, סוכנות דיגיטל שעובדת עם מותגים מובילים בארץ בשלל תחומים.
איש תוכן, פודקאסטר, מומחה לניהול קמפיינים, מדיה חברתית ושיווק ופרסום בדיגיטל.