על פניו זה נשמע פשוט לא?

פותחים את הטלפון, ומחשבים כמה כסף יצא בגוגל,
כמה כסף יצא בפייסבוק וסגרנו סיפור לא?

על פניו זה נשמע פשוט לא?

פותחים את הטלפון, ומחשבים כמה כסף יצא בגוגל, כמה כסף יצא בפייסבוק וסגרנו סיפור לא?

אז האמת היא שברגע שמנהלים תקציבי פרסום אנחנו מנהלי הקמפיינים ובעיקר הלקוחות רוצים לדעת כמה כסף כל דבר עושה. מה אנחנו משקיעים, מה אנחנו מחזירים.

אז הכנו את המחשבון האקסלי הכי פשוט ויעיל שיכול להיות. 

כזה שאפשר לשתף אותו בזמן אמת עם הלקוח, אנחנו נזין את הנתונים מהצד שלנו, 

הוא יזין את הנתונים (או שנעשה את זה עבורו) מהצד שלו,

וככה נוכל לדעת בדיוק איזה קמפיין הוציא סכוםX, מה התקבל תמורת התקציב הזה, מה שווי הסגירה, הוצאות נלוות שלא נלקחות בחשבון לריטיינר השוטף כמו עיצוב או בניית דפי נחיתה, וככה אפשר כל חודש לראות בדיוק מה יצא, מה נכנס, למדוד מה יעיל ומה מועיל.

וכל הטוב הזה? במחיר של קפה ומאפה. אשכרה ככה.

דוגמא מתוך מחשבון הפרסום שלנו:

בינינו? אתם יכולים עכשיו לשבת ולבנות את זה בעצמכם, אבל זה יקח לכם, מה? שעה? שעתיים?

אז בזמן הזה אתם יכולים פשוט לרכוש עותק ספיציפי למחשבון שלכם, לשכפל אותו לכל לקוח, ובהתחשב בזה שאנחנו די בטוחים שהשעה שלכם שווה יותר מ-19 ש״ח, חסכתם לעצמכם זמן יקר.

כל מה שצריך לעשות זה לרכוש, לקבל במייל קישור למחשבון (זה קישור פרטי שלכם) ולהתחיל להתאים אותו לצרכים שלכם ושל הלקוחות שלכם.

בהצלחה!

בהצלחה!

רק 19.00₪!

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

דילוג לתוכן