איך שומרים סרטונים ואיך עוקבים אחרי פוסטים בלי לרשום עוקב!

מכירים את זה שאתם נמצאים בפייסבוק, גוללים את הפיד שלכם בכיף, נהנים, רואים פה תמונה מצחיקה ושם סרטון קורע שאתם חייבים להראות לחבר או לראות יחד איתו?

או שממש הרגע אחד מהאנשים הכי מעניינים בפיד שלכם (כמוני), העלה סרטון חדש שנראה לכם מטורף ואתם מתים לראות אותו, אבל בדיוק הילד התחיל לבכות, אתם תכף יורדים מהרכבת או שהפגישה שלכם כבר מחכה? זה קורה לכולנו.

הבעיה היא שבניגוד ליו-טיוב, בפייסבוק אנחנו לא יכולים פשוט להקליד בשורת החיפוש את שם הסרטון, שיר או מה שזה לא יהיה והופ הסרטון יופיע… מנוע החיפוש של פייסבוק עוד לא שם.

האלטרנטיבה במקרה כזה היא לנסות לזכור מי העלה את אותו סרטון, בתקווה שאם לא תייגתם את החבר או שאתם רוצים לראות אותו אחר כך, תצליחו לזכור מי העלה אותו וככה תוכלו לצפות בו כשיהיה לכם יותר נוח.

זה מתסכל, כי ברוב המקרים, סרטונים שמדליקים אותנו לא תמיד מגיעים מהמקומות הצפויים ואנחנו לרוב לא נזכור איזה פרופיל או עמוד עסקי העלה אותו.

מה שעושים במצב כזה, זאת פעולה מאוד פשוטה. שומרים את הסרטון. זה הכל. בלי לשבור את הראש, בלי לנסות לתייג את אחותכם כדי שתזכיר לכם אח"כ. פשוט ניגשים, כמו בצילום המצורף, אל החץ שבצד ימין של הפוסט ולוחצים "save video". כמה פשוט – ככה קל.

תמונה מתוך הפייסבוק איפה לוחצים בשביל לשמור סרטון

עכשיו אתם רוצים להגיע לאותו סרטון או בכלל לשאר הפוסטים ששמרתם, נכון? מה שעושים, זה הולכים לצד במסך הראשי שלכם והופ, לוחצים על saved. כאן אתם יכולים לראות את כל הסרטונים והפוסטים שאגרתם עם הזמן. בלי צורך לזכור מי העלה מה.

לחצן שמירה בפייסבוק

תפסיקו לרשום עוקב!

דבר נוסף שנפוץ מאוד בקרב הגולשים, הוא הרצון לעקוב אחרי פוסטים מסויימים. לרוב את התופעה הזאת ניתן לראות בקבוצות ייעודיות, בהם הגולש חבר.

נניח שאתם בקבוצה של אבות, אימהות, מכירות חצר או אוהדי ברצלונה, ואחד מחברי הקבוצה העלה עכשיו שאלה שרלוונטית גם עבורכם ואינכם יודעים את התשובה, אתם כנראה תרשמו כתגובה לפוסט "עוקב", נכון? ככה, אתם יכולים להבטיח שבמידה וחבר אחר בקבוצה ידע את התשובה לשאלה, או שהדיון יתפתח ותרצו לראות לאיזה כיוון הוא הולך, תוכלו לקבל נוטיפיקציה בכל פעם שמישהו כתב משהו חדש ובכך, אותו פוסט לא יתפספס בתהומות הפייסבוק.

אז במקום לרשום עוקב, ולקבל נוטיפיקציה בכל פעם שחבר אחר רוצה לדעת התשובה ורושם גם הוא עוקב, כל מה שאתם צריכים לעשות גם כאן, בדיוק כמו בתמונה, זה ללכת לחץ שבצד ימין של הפוסט וללחוץ על "turn on notification for this post".

לחצן הדלקת נוטיפיקציה בפייסבוק

ככה אתם מבטיחים לעצמכם שברגע שמישהו יגיב לפוסט (בתקווה שהוא לא רושם "עוקב", אלא נותן את התשובה לה אתם מחכים), אתם תקבלו התראה מפייסבוק שיש תגובה חדשה על הפוסט. כמה פשוט – ככה קל.

סטוקרים אבל באלגנטיות

אז כמו שאתם רואים, לפעמים אלו הפיצ׳רים הקטנים שיכולים לעשות לנו את היום. נכון, פייסבוק עדיין לא מאפשרת לנו לחפש סרטונים כמו יוטיוב, למרות שסביר שבעתיד זה יהיה פשוט יותר, ובמקום להספים פוסטים ולרשום "עוקב", אפשר פשוט לעקוב באלגנטיות וביעילות.

ואם כבר עוקב, אחרי העמוד שלי בפייסבוק אתם עוקבים?

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו? שתפו איתו:

יואל דורון

יואל דורון

לרשום שאני חי ונושם את עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל יהיה בנאלי, אבל גם נכון. התחלתי כ-"יואל דורון מדיה דיגיטלית", וואן מן שואו שמייצר וכותב תוכן, מנהל קמפיינים ומדיה חברתית. היום, אני גאה להגיד שאני הבעלים של "דורון מדיה". משרד פרסום בוטיקי עם צוות מדהים ולקוחות שכיף לספק להם תוצאות. בנוסף לזה שאני מייצר כמויות של תוכן ומנהל קמפיינים בדיגיטל, יש לי פודקאסט וערוץ יוטיוב סביב הנושאים של שיווק, פרסום ויזמות. מכור לכל מה שקשור לפיתוח עצמי ועסקי, לא מפסיק ללמוד ובטוח שהשיא, תמיד עוד לפנינו.

איך נוכל לעזור לביזנס שלכם? בואו נכיר. שלחו לנו פרטים

רוצים תוכן איכותי על שיווק בדיגיטל? הצטרפו לרשימה שלנו

תישארו מעודכנים. יש לנו מלא תוכן טוב לתת לכם

בלי ספאם ועם המון ערך.

שיווק באמצעות תוכן | פרסום בדיגיטל | יזמות | מאמרים| פודקאסט | המלצות | דעות |מדריכים

דילוג לתוכן